woensdag 13 oktober 2010

Wat is het nu geworden?

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren drie houten doosjes laten zien, (die ik trouwens niet gemaakt heb hoor, het zijn doosjes van zeeman, waar scrapspullen in zaten, maar die ik bij had gehouden en nu iets mee wilde doen) en weten jullie nog dat knipvel met pompoenen dat ik ook eens heb boven gehaald?



Dit is mijn creatie er mee geworden, het is een drie 3D pompoenhangertje,



Ség en nu we toch in 3-voud spreken, zie nu eens.....zie ik ze nu drie keer of wat ...hihi;



verder heb ik me in de keuken ook geamusserd,

een verse savooisoep met spekjes, (die ondertussen al op is !),
hhmmm, heeft de structuur zowat gelijk erwtensoep, ook zo een vaste goedvullende soep,



Maar goedvullend of niet, een dessertje kan er toch nog bij zekers,
jjjaaa, hhhmmm, warme appeltaart, dus er moest een brokkeldeeg gemaakt worden,



Na 2u mocht de brokkeldeeg uit de ijskast en werd hij platgerold en in de vorm gelegd,
amai klinkt gelijk horror hé, hihi, past al wat bij halloween dan,



En dan appelschijven erop en dan het afdekdeeg erop, en de oven in,



maar als ik het uit de oven haalde, vond ik dat de korst nogal donker zag, maar zo een lekker geur, hhmmm,



dacht de theelichtjes branden hier en in het donker, niemand die dat ziet , hihi,

Wat zeg je?.....ah ze gaan dat wel proeven!....ai dat is minder hé...allee vooruit, ik zal het korstje eraf doen dan, gelukkig i s de zijrand en bodem ok,



Ik ga me nu een stukje opwarmen en een tasje thee nemen, ik zou er een bol ijs kunnen bijdoen, maar koud en warm tesamen, dat kunnen mijn tandjes niet aan helaas, dus maar zonder ijs.

Groetjes,

18 opmerkingen:

Saskia zei

Dag Jaimie!

Ik vind je Halloweenhanger héél origineel! Knap bedacht!!! En zo'n lekkere appeltaart lust ik ook wel hoor! :)

Tot ziens...? :)

Saskia :)

Margo zei

Wat een leuke post zeg !!!
En we weten meteen wat je vandaag hebt gegeten :)
Ik vind je pompoenhangers wel heel leuk !!!
Ik ben ook zo'n taartenbakker, ik kan daar echt van genieten, maar vandaag is het tiramisu geworden (nooit veel tijd op woensdag met de drukke agenda van de girls :) )
Groetjes
Margo

marika zei

wat een goed idee zeg,die hanger.Heb die dosjes ook bewaard,en dankzij u heb ik nu ook ideeen erbij.

Die soep vind ik iets minder,maar die taart zal wel weer heerlijk geweest zijn.Maar die is alweer op zeker?

groetjes,marika

Anneke zei

Wauw Jamie,
wat een geweldig idee!
Zo geraken je knipvellen wel op :)
Heb er ook nog bergen liggen! haha
Je soep ziet er ook lekker uit en je cake!
Groetjes Anneke

Lori zei

Jaimie, I am loving all your creations today, yummy the food looks so delicious, wish I could come for lunch! I love your picture of your fur babies all lined up on the window, gorgeous!

Tamara zei

Wat een ontzettend leuke Halloween doosjes zeg! En die foto van de poezen, geweldig!!
En van je soep en appeltaart krijg ik direct lekkere trek ..hihi
fijne avond
xx Tamara

Hetty zei

Wat een schitterende creaties weer en
ik heb gelijk honger als je al dat lekkers
ziet bij jou

gr hetty

Cards by Jol zei

wat heb je dat leuk gedaan je schilderijtjes, ziet er super uit.

groetjes jolande

regina zei

hoi

superleuk die schilderijtjes!!

en wat heb je weer lekker gekookt!!

gr regina

Marianne zei

heel leuk gedaan Jaimie met die doosjes. Ik heb ook nog zo'n doosjes ligen, maar de spulletjes zitten er nog in. Ik was ze al helemaal vergeten, maar mijn dochter vond ze laatst terug op de zolder. Als kleutrjuf kan ze dat natuurlijk goed bebruiken, dus heeft zij ze maar aangeslegen ;-)

Gerda Hartman zei

Wat een leuke hanger heb je er van gemaakt en die foto van die drie poezen vind ik meesterlijk. Wat een stel! Hier was het gisteren erwtensoep, maar schandelijk gewoon van de slager.

Thea zei

Een prachtige hanger heb je gemaakt Jaimie! Ach en de foto van de poesjes is helemaal TOP!
Groetjes Thea

susie zei

Hé meiske de pompoenhanger oogt mooier in 't echt vind ik.
De soep en de appeltaart waren weer lekker ... mm-mm !! Ik typ het hier in verleden tijd want het is allemaal op :)

dikke kus, mama

Kristel zei

Dat ziet er prachtig en ook heel lekker uit Jaimie!
Groeten Kristel

Kaatje zei

prachtige hanger! Wat een gave foto van je katten!

groetjes,
Annika

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.
En wat eten jullie heerlijk.

Liefs Riet.

Cheryl zei

I love your wall hanging. Super cute and very clever. Once again your soup looks yummy!

Karen Lee zei

Hi Jaimie.....Thanks for stopping by my blog, you always leave such nice comments. Your soap looks yummy and I love the pic of the kitties!

xoxo Karen Lee