zaterdag 13 november 2010

3D geldkaart

Hallo allemaal,

Dank u weer voor de vele en leuke reacties op de knuffel, mijn kindjes zijn beide dol van hun knuffeltje! Leuk toch hé!!

Hier is het druk, maar heb gisteren toch nog wat in de keuken gerommeld, dat kan je op mijn keukenprobeersels lezen (of misschien heb je dat al gedaan, hihi).

En vandaag heb ik tussen al de plichten door, met dit patroon van Mirkwood designs gespeeld, ik heb er een geldkaart van gemaakt en deze doet mee voor de 3D cards challenge blog, daar is het thema teddyberen, mijne is toch een echte lieverd hé, niet :-)

Ik heb er ineens een jongenskaart van gemaakt, dus blijft ze vrij clean hé :-)

zo is het geldkaartje gesloten,



dit is de buitenkant, opgevouwen,



dit is de binnenkant opengevouwen, langs de rechterkant onder de stempel kunnen dan de namen geschreven worden,



Zelf ben ik niet zo supercontent van dit kaartje, maar ben toch blij dat ik even in mijn knutselruimte heb kunne zitten.

groetjes,

20 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,mooi plaatje zeg.

Liefs Riet.

Kaatje zei

leuk zijn die knuffels geworden! Je kaartje is schattig!

groetjes,
Annika

Anneke zei

Wat leuk jamie!
Groetjes anneke

Carla zei

Leuk ideetje Jaimie!

yvon zei

Wat zeur je nou?? Is toch een geweldig kaartje geworden??
Groetjes, Yvon

Cards by Jol zei

wat heb je dat weer leuk gedaan, is toch veel leuker om zo geld cadeau te geven, heel mooi.

groetjes jolande

marika zei

ik vind het een heel leuk kaartje hoor,en daar zal de krijger het mee eens zijn

groetjes,amrika

susie zei

Ja zenne het is een lieverdje !

knuffel

Linda zei

Wat een schatje, dank je wel voor het meedoen met 3D cards challenge
gr linda

Debby zei

Een lief kaartje
ben zelf niet zo kapot van 3D kaartjes
maar vind hem leuk geworden
en de ontvanger zal er blij mee zijn

Annemarie en Merit zei

Nou ik vind het een prachtig kaartje diegene die hem van je ontvangt zal er vast wel heel content mee zijn.

liefs annemarie en merit

scraplouise zei

Wat een prachtige Kado kaart heb je gemaakt, leuk om te ontvangen!.

gr.LOuise

regina zei

hoi

een heel prachtig kaartje!!
een leuk plaatje!!

gr regina

miriam zei

toch is het wel een lief kaartje geworden'Je knuffels zijn super zeg

gr miriam

tiny zei

Wat 'n lief kaartje Jaimie.
Lang geleden dat ik een kaartje van je zag.
fijne dag nog.

groetjes tiny

M@rjan zei

Het is toch een erg leuk kaartje hoor!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Het is weer een schatje geworden!
Groetjes Jolanda.

Mascha zei

Wat een leuke kaart.
Groetjes Mascha

Terray zei

Wat leuk zeg!! DAt is net even weer wat anders geven dan geld in een enveloppe met een kaartje ineen!!

Groetjes
Tertia

Suzanne zei

Fabulous card. Thanks for joining us at 3D Cards this challenge x