maandag 29 november 2010

3D kerstkaartje

Hallo allemaal,

Meiskes, wéér mercikes voor jullie vingers over jullie toetsenbord te laten glijden,...
aléé alléé...geen vieze gedachten hé !!!:-) Ik bedoelde voor een reactie te typen hé, ttss :-)

Even over de lijm, inderdaad ik heb ook de fotolijm, dubbele doorschijnende tape, bisonlijm, houtlijm, papiertape, 3D lijm,...
tja, dus eigenlijk gewoon een doos vol lijm.....,denk dat iedere creatieveling dat wel bezit hé, zo een doos vol :-)

En mijn huis staat niet vol van mijn creaties hoor, de knutselruimte daar in tegen, tja die vind ik niet meer door de creaties :-)
Maar in ons living , neen hoor daar is het netjes en enkel per thema of seizoen staat daar een creatie te pronken hoor.

Ik heb nu een 3D kaartje gemaakt met de sketch van Create for Fun challenge en bij 3D cards challenge blog wilde ze graag een kerstkaart zien,
dus bij deze , dit is mijn kaartje geworden,



Nu moet ik snel voort doen, want we moeten nog weg, en bbrrr het is zoooooo koud hé!!

Groetjes,

26 opmerkingen:

M@rjan zei

Mooi gedaan, Jaimie! Ik vind het een chique kaart! Ja, koud is het zeker...

Groetjes, Marjan

Ageeth Holster zei

Tis een lieffie Jaimie.
Groetjes van Ageeth

jopie zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt groetjes jopie

Margo zei

Wat een leuk kaartje Jaimie,
veel succes met de challenges !
Groetjes
Margo

Marley zei

Erg mooi, winters kaartje!! xMarley

Sandraatsjuh zei

Koud???? hihih oei nu val ik uit mijn rol! maar euhmm sex met een ijsbeer das pas koud! ohhhhhhhhhh foei hahahahahahhahahahahahah

Maar je hebt het gelijk! het is berekoud! (hihi daar is die beer ook weer hihi)

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! en wat een prachtige bloem zit er op!!!!!

Succes met de challenge!

Liefs van mij

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje

gr hetty

Linda zei

wat is ie mooi geworden. Dank je wel voor het meedoen met 3D cards Challenge
gr linda

jolanda zei

Echt weer zo'n mooie Jaimie... de kleuren zijn zo echt winters ook!
Dankje voor je reaktie op m'n blog ook hoor. Er moeten nog 3 randen aan de quilt gemaakt worden dus voorlopig kan ik nog even voort. :-)
groetjes jolanda

susie zei

Heel mooi kaartje meiske !

Dikke knuf..

Tamara zei

schattig kaartje Jaimie!!
xx Tamara

Margreet zei

Wat een sfeervol kaartje Jaimie!
En ja, het is hier ook akelig koud :-(

Kristel zei

Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Jaimie!!
Groeten Kristel

Kim Piggott zei

Oh this is so very gorgeous Jaimie!
hugs
kim x

Cards by Jol zei

wat een schattig kerstkaartje, lief plaatje heb je gebruikt.
En weer zo creatief gefotografeerd.

grotjes jolande

Jolanda Cuper zei

Leuke kerstkaart! Mooi gefotograveerd met die "sneeuwballen" ernaast. Je kunt ze nu hier echt van buiten halen.Moet je wel uitkijken day je kaart niet nat wordt!
Groetjes Jolanda.

marika zei

en weer zo'n heel mooi kaartje!!!

groetjes,marika

Milnie zei

het is inderdaad veeeeeeeel te koud.. maar ja het is niet anders, geniet maar van het uitzicht.. meer kunnen we niet doen!

je kaartje is weer prachtig!

liefs

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jaimie,lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

yvon zei

Ook dit is weer een mooi kaartje Jaimie. En ja, het is bibberrrrrr koud.
Groetjes, Yvon

Patricia Garcia zei

Beautiful winter card!!

Hugs,
Patricia

Marjolijn zei

Wat een mooi kaartje!
Groetjes Marjolijn

cristel zei

een heel lief kaartje leuk plaatje heb je gebruikt
grtjs

Gerda Hartman zei

Wat een schattig kaartje weer en hier echte sneeuw.

Hobby Paleis zei

Sneeuwpoppen blijven zo leuk he. Prachtig kaartje hoor.

Bedankt voor het meedoen met de 3D cards challenge

Groetjes Renate

Stefanie`s Bastelecke zei

What a beautiful card !!!

Thanks for joining us at 3D Cards Challenge.

Hugs
Stefanie