dinsdag 9 november 2010

Al aan één knuffel begonnen

Hallo allemaal,

Vanmorgen eerst met mijn mama naar ons vast handwerkwinkeltje geweest,
en natuurlijk niet met lege handen naar buiten gegaan, die spullen gingen gewoon gezellig mee tot aan de kassa:-)
(Anchor word bij mij wel omgezet naar DMC hoor!)



En dan 's middags mij geamuseerd in de keuken, dat kan u hier lezen, (alleen als je het écht zelf wilt hé, hihi.)

En terjuist heb ik even de eerste knuffel proberen in elkaar te steken, ik ben al tot hier geraakt, geef toe je ziet toch al een champignon hé? Ik vind hem eigenlijk nu al schattig geworden.



Ik heb het onderste deel apart gevuld en dichtgenaaid, dan het hoedje erop gedaan, dat ga ik apart vullen, nog ogen een mondje erop en dan is het hopelijk een leuke diikke champignonknuffel, maar eraan verder doen is voor morgen hoor.

Nu iets anders doen, kwestie van bezig blijven hé LOL

Groetjes,

14 opmerkingen:

Saskia zei

Ik ben wel nieuwsgierig hoe hij er uit ziet als hij klaar is.
Je hebt weer aardig wat meegenomen. Dus ik hou je blog in de gaten. Ben erg nieuwsgierig moet je weten.
Groetjes Saskia

Kaatje zei

ziet er al leuk uit!

groetjes,
Annika

Hetty zei

Het ziet er al super leuk uit ben benieuwd naar het eind resultaat

gr hetty

susie zei

Ik ben ook benieuwd naar de champion hoor!
We hebben ons weer ne keer laten gaan in 'onze' handwerkwinkeltje hé.

knuf

Ageeth Holster zei

Leuk Jaimie, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Groeten van Ageeth

scraplouise zei

Nou ben benieuwd naar het resultaat zal vast heel leuk worden.

gr.Louise

Sandraatsjuh zei

Haai haai,

Een champignonne knuf! pas maar op dat je je niet vergist en hem in een van je recepten gebruikt! hihihi

Ben benieuwd naar stap 2 van je knuffie!

marika zei

dat ziet er al leuk uit nietwaar!Ben benieuwd voor als hij af is.
En in't winkelke hebt ge u precies ook wel laten gaan.Veel plezier met uw nieuwe spulletjes

groetjes,marika

Lia zei

Zien we vandaag hoe hij er helemaal uitziet?

groetjes Lia

Gerda Hartman zei

Kan me voorstellen dat die spullen bleven kleven (lol). Mooi hoor. Ben benieuwd hoe het afloopt met de champion (lol).

Anneke zei

Ooh die ziet er al heel leuk uit Jaimie!
Groetjes Anneke

Cards by Jol zei

ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.

groetjes jolande

Marianne zei

En jij had natuurlijk het lef niet om tegen die spullen te zeggen dat ze mooi terug op hun plaats moesten liggen...wahaha.....'k zou het ook niet doen denk ik ;-). De knuffel krijgt al mooi vorm.

M@rjan zei

Haha, leuk idee... een chahpignonknuffel!
Die zal vast leuk worden.

Groetjes, Marjan