vrijdag 5 november 2010

Blog "Mijn keukenprobeersels" aangemaakt

Hallo allemaal,

mag ik jullie bedanken voor jullie lieve woorden op mijn poezendeken!!!
En kijk, het is nog steeds zeer ok :-)



Even snel iets melden nu,
ik heb op verzoek van sommige een aparte blog aangemaakt ;

Mijn keukenprobeersels, deze link blijft ook rechtsbovenaan deze blog staan hoor.

daar zal ik dan ook de hoeveelheid van de ingrediênten en bereidingswijze neerpennen voor jullie.

Zo ga ik in het vervolg hier mijn keukenprobeersels, niet meer bijzetten , dus enkel terug het creatieve werk alleen hier,
maar zal wel melden of er iets op de site van mijn keukenprobeersels is bijgeschreven dan hoor!

Voor de lieve mensen die daar nu ook al volger zijn geworden, dank u, wat leuk!!

ik hoop dat jullie het daar ook zo leuk gaan vinden!

groetjes,

8 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Je wordt nog een super blogger met al die blogs! Dat jou poezen allemaal op het kleedje willen? Bij mij zou dat niet gebeuren, daar zin ze te eigenwijs voor!
Groetjes Jolanda.

Mascha zei

Het kleedje is bij de katten goed in de smaak gevallen.
Groetjes Mascha

rafa zei

hello jaimie, bedankt voor je bezoekje op mijn blog, en ik heb erg van je blog genoten, staat nu bij de favorieten.nu komt de knutsel tijd er aan hé, met de Kerst in zicht.
lieve groetjes, rafa
http://blog.seniorennet.be/rafa

M@rjan zei

Goed idee van je! Veel succes ook met dat blog!

Fijn weekend, Marjan

cristel zei

ik heb weer heel wat moois gemist tijdens mijn vakantie hoor toppie
grtjs

Lia zei

Er staat iets voor je op mijn blog,

groetjes Lia

Gerda Hartman zei

Jaimie, wat enig de poezen op het kleed. Ze zullen je wel dankbaar zijn voor zo'n mooi en warm plekje.

susie zei

Die poezen zijn echt wel nie meer van die deken te kloppen hé !

Ben net gaan kijken en ze liggen met 4 naast elkaar derop.
Zo zalig dat die beesten daar liggen, ne mens krijgt goesting om er naast te gaan liggen, hihi.

bezebees meiske