zondag 14 november 2010

Cadeaubonhouder

Hallo allemaal,

Ik had deze digi al klaar liggen vanaf ik bij Anja las van de uitdaging, ik was direct de digi gaan ophalen ( nog met watermerk op), en vandaag heb ik het dan eindelijk maar eens afgewerkt.

Je moet het zo plaatsen op de Karen's Doodles challenge en dan zou ik daarna de digi zonder watermerk op krijgen en kan ik het inkleuren en laat het jullie daarna terug zien hoor, maar nu dus even zo al;

op mijn man zijn werk krijgen ze rond deze periode voor de kinderen onder een bepaalde leeftijd een cadeaubon voor de sint.
Dus ik vond dit petroon van Mirkwood designs nog eens heel handig om de cadeaubon in te stoppen. Nu weet ik niet of dit meegerekend word, of als kaart gaat bezien worden, maar als het fout is, zal ik het wel horen van hen denk ik hé :-)

Mijn creatie langs de voorzijde,



Langs de achterzijde gezien, maar daar wil ik ook nog een kleine zin bijplaatsen, maar wil eerst de afbeelding verder afwerken en dan zien hoe en wat juist,..



tot later,

groetjes,

23 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een leuke gezellige kaart. Fijne zondag verder.

regina zei

hoi

wat een leuke kaart!

gr regina

patricia zei

hoi
wat is het een leuke bon geworden
groetjes patriica

Nicole zei

Wat een grapsige kaart!

Ik kan niet via die weg mailen meis ik werk niet met outlook hoe kunnen we dan mailen met elkaar?

anja zei

he super je hebt het begrepen.
alleen je moet deze hier plaatsen
http://doodledivasnetherlands.blogspot.com/
succes.
liefs anja

Kristel zei

Een prachtige kaart Jaimie!!
Groeten Kristel

tiny zei

Hoi Jaimie,

Leuk hoor zo'n Sinterbonnetje!
Leuk om die te krijgen ook!

groetjes tiny

susie zei

Hé tof zo'n CADEAUBONHOUDER meiske !!!
Men kan er ook eventueel geld insteken.
Goeie keuze van papier met al die huizen, past bij de tijd die komt hé ;)

knuffel

Ilse zei

Super mooi gedaan Jaimie

scraplouise zei

Hij is leuk geworden en wat een lekkere snoepjes liggen erbij!.

gr.Louise

Linda zei

Wat is ie leuk geworden
gr linda

Patricia Garcia zei

Oh this looks yummy, I am drinking my morning coffee and this looks tempting!!

Hugs,
Patricia

marika zei

ik vind hem hl goed geslaagd hoor!

groetjes,marika

Afke zei

Hoi Jaimie,
Leuke cadeaubonhouder heb je gemaakt. Goede hulp van de sint ben je. Leuke tijd is dat weer. Over weer gesproken: het is inderdaad niet leuk, al dat water. Wij hebben er nog het minste last van. Ik begrijp dat het in Belgie veel erger is. Hoe is het in Antwerpen?
Groetjes,
Afke

Kim Piggott zei

Oh this is so gorgeous!
hugs
kim x

Cards by Jol zei

wat mooi gedaan, sint wordt bij ons helaas niet meer gevierd, helaas.

groetjes jolande

M@rjan zei

Zo leuk, die voorkant met de huisjes!
Ook zo mooi en toepasselijk op de foto gezet.

Groetjes, Marjan

Anneke zei

wat leuk jaimie!
En zo leuk om te krijgen :)
Groetjes Anneke

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Hoi Jamie wat een superleuke kaart

groetjes ilonka

CreaRenata zei

Natuurlijk word dit goed gerekend! Het hoeft niet persé een kaart te zijn. Ik vind het een fantastsch cadeautje! Leuk dat je meedoet met de Doodle Diva wedstrijd.

gr. Renata

Renata van Miltenburg zei

Eerlijk is eerlijk, dit is ook een geschenkverpakking :) Leuk gedaan hoor.

De freebie komt er aan!

Liefs, Karen's Doodle Diva's Gallerij!

Renata

p.s. volgende keer even naar je berichtje linken en niet naar je blog ;)

Carla zei

Leuke envelop heb je gemaakt! Goed ideetje!

Groetjes Carla