woensdag 10 november 2010

Card portfolio

Hallo allemaal,

Ik heb me terjuist eventjes bezig gehouden met dit patroon van Mirkwood designs,

Ik heb het héél simpel gehouden, gewoon omdat ik zelf vind dat ik zo een mooi papier gebruikt heb,
en ik wil dat dat het middelpunt blijft. wel een lintje en tekststempel erbij gekozen.
Ik wil nog wel graag aan de achterkant een mooie spreuk zetten, maar moet nog even ééntje verzinnen :-)

de voorkant,



de achterkant,



Het klepje vanbinnen heb ik ook met dit mooie papier gedaan.
Ik zeg het hé, vrij simpel hé, maar toch vind het iets liefs hebben, vind je niet?

Alléé nu moet ik terug naar de plichten van de dag, de wasmachine weent zo om mij, zal maar eens gaan zien hé :-)

Groetjes,

14 opmerkingen:

Anneke zei

Wauw jamie, dat is inderdaad simpel!
Maar het papier is prachtig en heeft echt niet meer nodig :)
Groetjes Anneke

Mascha zei

Wat een mooie kaart.
Groetjes Mascha

Debby zei

Less is more
en dat geld hier inderdaad
hetpapier is al zo mooi van zichzelf
dat het weinig meer nodig heeft
heel leuk gedaan
ben benieuwd naar je spreuk op de cahterkant

groetjes Debby

Kristel zei

Dat ziet er prachtig uit Jaimie!
Groeten Kristel

Marianne zei

mooi in z'n eenvoud, en 't is idd mooi papier.

susie zei

Mooi papier meiske en meer heeft dit dan mapje idd niet nodig.

knuffel

Cards by Jol zei

prachtig, je hebt helemaal gelijk, je papier is te mooi om te verstoppen onder allerlei frutsels.

groetjes jolande

marika zei

heel erg mooi!superleuk papier

groetjes,marika

scraplouise zei

Waauw wat zit dat er leuk uit inderdaad heel mooi papier.

gr.Louise

M@rjan zei

Simpel is vaak heel mooi! Jouw map ook, veel plezier ermee.

Groetjes, Marjan

Margo zei

Hoi Jaimie,
dat is inderdaad prachtig papier !!!
Heel mooi gemaakt hoor !
Mijn wasmachine weent soms ook maar als ik niet luister dan gaat mijn man uiteindelijk wel :)
Groetjes
Margo

nicolet zei

Dit is een leukerd geworden Jaimy!
Groetjes Nicolet

yvon zei

Heel mooi gedaan. Ik vind het prachtig.
Groetjes, Yvon

cristel zei

heel mooi en heel mooi papier heb je gebruikt
grtjs