woensdag 10 november 2010

Champignonknuffel is af!

Hallo allemaal,

Dank u om jullie reacties op mijn vorige postje, en inderdaad soms is minder , ook eens mooi hé!

Ik heb net de knuffel afgewerkt, de afwerking van het dichtnaaien kan beter, maar daar werk ik nog aan hoor!!

Hier is hij dan, onze zoon heeft ook de stof + de kleur voor ogen en mond gekozen,



Ik ben nu zéér benieuwd wat jullie van de omtovering van applicatie in een boek, naar een knuffel vinden??
Dus laat maar komen de reactie, goed of slecht, maakt niet uit, al doende leer ik hoor :-)

Groetjes,

26 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Ziet er lief en lekker zacht uit!
Groetjes Jolanda.

patricia zei

wat ziet hij er supper uit
je zoon zal heel tevreden zijn
groetjes patricia

Mascha zei

Wat een grappige knuffel.
Leuk gedaan.
Groetjes Mascha

Linda zei

wat een leukertje is dat
gr linda

Margo zei

Hij ziet er super-schattig uit !!!
Echt helemaal top !!!
Groetjes
Margo

Aleida zei

Knap hoor, van een platte tekening een 3d-knuffel maken! Hij is heel leuk geworden.
groetjes,

Terray zei

Mr Champie is goed gelukt
Veel knuffelplezier

Groetjes
Tertia

Cards by Jol zei

wat een leukerd, je zoon is vast trots op mama.

groetjes jolande

susie zei

Ooooo das schoooon !!! En zo zacht !! 'k moest er natuurlijk gaan aan voelen hé , hihi. Je hebt dat heel goed ineen gestoken hoor meiske !!
En zoon is content met z'n knuffel nu.

dikke kus

stempelfreaks zei

Wat een super schattige knuffel. Je zoontje zal blij zijn met zo'n mama als jij!
Groetjes Astrid & Larissa

nicolet zei

Leuk gedaan Jaimy!!
Groetjes Nicolet

Marianne zei

Die is leuk geworden.

Ageeth Holster zei

Ik vind hem ook erg leuk Jaimie,
groetjes van Ageeth

marika zei

VERY CUTE my darling!

groetjes,marika

M@rjan zei

Harstikke leuk, wat ben je toch een lieverd dat je zulke leuke dingen voor je kids maakt!

Groetjes, Marjan

Debby zei

wat een super leuke champignon
helemaal gaaf

grt Debby

Hetty zei

Wauuuw wat is hij super gaaf geworden

gr hetty

Gerda Hartman zei

Heel grappig. Is er vannacht lekker mee geslapen?

Saskia zei

Jaimie,

Wow! Wow! Superchattige knuffel! Jij kan ook alles hé!!!!

Lieve groetjes, Saskia :)

Carla zei

Hij is heel leuk geworden hoor!
Wat zullen ze hier lekker mee knuffelen ;o)

Groetjes Carla

cristel zei

ik vind hem heel erg leuk hoor je zoon zal in de wolken zijn
grtjs

Sandraatsjuh zei

Hoi hoi,

Zooo zeg ze heeft hem al af!!! Het lijkt overtoom hier wel! Mooi gedaan.. Ik doe het je niet na ! Prachtig wat zal je zoon er blij mee zijn!!

Liefs mij

Kristel zei

Hij is super gaaf Jaimie!!
Groeten Kristel

scraplouise zei

Ik vind hem SUPER geworden hoor.

gr.Louise

Anneke zei

Ooh en deze is ook al zo leuk!
lekker stoer die paddestoel knuffel :)
Zal je zoontje wel blij mee zijn !!
ik vind hem lijken op zo'n mario bross paddestoeltje :) hihi
Groetjes Anneke

Patricia Garcia zei

Very Cute, huggable!!

Hugs,
Patricia