dinsdag 2 november 2010

Doosje met 3D plaatje erop

Hallo allemaal,

Hier is het nog steeds herfstvakantie, dus alles gaat op zijn gemakje, er moet eens niks op tijd nu, en dat is ook eens leuk hé!

Mijn lijst met recepten ligt ook te roepen hoor, dus misschien morgen daar eens naar luisteren :-)

Ik heb terjuist nog snel dit (simpel gehouden) doosje afgemaakt, het is voor mijn mama, ze is ziek, maar sttt niet zeggen hé, want dat is volgens haar helemaal niet waar hoor, ziek ttss , hoe kom ik daar nu bij, hoesten gelijk een zeehond en spreken met hese stem, dat is toch niet ziek zijn zekers, dat is gewoon...tja mama , wat is het gewoon...ziekjes??!!!

Ok, dan het doosje nu, zo is de voorkant,



en zo is de achterkant,



Gisteren zei ik dat ik van een applicatie een knuffel wilde proberen maken, dit zijn de patronen die de kindjes hebben gekozen,
heb ze dan laten afdrukken op A3 formaat, morgen beneden in de kast eens een stofje voor zoeken,



Ook mijn ander project, de mand, geruite stof en houtwerk, zou ik graag eens af zien,

Dus jullie horen het stil zitten doen we niet hoor, is ook zooo moeilijk hé, hihi.

Minty zegt jullie slaapwel ,



Groetjes,

18 opmerkingen:

Marley zei

Erg leuk doosje en ik ben benieuwd naar je andere projecten hoor! Truste xMarley

susie zei

Mercikes lief meiske van mij ! Jouw mooie doosje hangt hier naast mijn pc en ik kijk er steeds naar.... And I love you !!

Mooie foto van Minty. Gelukkig is beter geworden.

Dikke knuf en dikke bees ! xx

Saskia zei

Jaimie,

Je mama zal zich wel snel beter voelen, als jij haar zo verwent!! :)

Geniet nog van de vakantie hé!!

Lieve groetjes, Saskia :)

M@rjan zei

Leuk!! Zal je moeder op prijs stellen, ook al is ze niet ziek. :)

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Jaimie van het woord stil zitten heb ik nog nooit gehoord (lol).

Sandraatsjuh zei

Ach jeetje mina moedertjes ziek... beterschappie voor haar ziek zijn en denken niet ziek te zijn ( hmmm rare woordspeling heb ik weer hihi)
Wat een leuke creatie is het geworden zal haar goed doen!

En wat een gave Minty foto!!!!

Kristel zei

Ziet er weer mooi uit Jaimie! Hoop dat ze zich snel beter voelt
Groeten Kristel

Thea zei

Hoi Jaimie,
Wat lekker dat jullie nog vakantie hebben, ik moet vandaag nog werken en dan heb ik een lang weekend voor de boeg, hoef dan dinsdag pas weer werken.
Wens je moeder maar beterschap en doe haar de groetjes, ze reageert altijd zo leuk op mijn blog.
Groetjes Thea

Cards by Jol zei

leuk doosje heb je gemaakt, moeders hebben nooit tijd om ziek te zijn he.

groetjes jolande

marika zei

och,zo liefff!!!U mama boft maar met zo'n dochter zenne,maar andersom is dat ook het geval he

groetjes,marika

Swaantje zei

Hoi lieve Jaimie,
ik wens je Mama goede beterschap!

Je doosje is erg mooi en heel lieve gemaakt!

Een leuk foto van Minty heb je gemaakt ;o)

Grotjes
Swaani

Debbie zei

Hoi Jamie,

dank vr alle lieve reacties op mn blog..na hard studeren, nu ook eindelijk wr eens tijd vr bloggen en dus een bezoekje aan de jouwe...ik heb een boel gemist zie ik wel...Je doosje ziet er leuk uit en ben benieuwd nr al je andere projectjes!
xxDebbie

Carla zei

Leuk doosje hoor Jaimie!
Wat heb je in het doosje gedaan? Keelsnoepjes?
Gaat het al wat beterder met je moeder?

Groetjes Carla

Kaatje zei

heel leuk gedaan!

groetjes,
Annika

Linda zei

schitterend gedaan. En ik heb een leuke award voor je met gift certificate
gr Linda

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Roos zei

Wat een lief hart-doosje heb je voor je moeder gemaakt! Ze zal snel weer beter zijn met jou goede zorgen, groetjes Roos

saramshobby zei

Mooi gedaan, doe zo voort


mvg saramshobby
www.saramshobby.blogspot.com