zondag 7 november 2010

Een pralinedoosje

Hallo allemaal,

Dank u voor jullie leuke reacties op mijn lampje !!

Vanmorgenvroeg dit doosje al snel gaan maken, het is een patroon van mirkwood designs,
ik had van mijn schoonvader van dat mooi goud papier gekregen en ik vond dat wel héél mooi ervoor.
Ook had ik van gisteren nog een kleiner 3D plaatje over en dat wilde ik daarvoor gebruiken.
Nog een tekstlabel, wat sterren, engeltjes, en kerstbomen met 3D tape erop gekleefd
en een lintje met kerstbomen erbij en ik vond het een leuk klein pralinedoosje geworden.
Ook leuk om als cadeau te geven met de feestdagen toch?

de foto's was wel moeilijk, door het blinken van het papier, maar heb er toch een paar die gelukt zijn, denk ik toch :-)

voorkant,



zijkant,



achterkant en bovenkant,



Voila, ik ga verder doen nu,

Oh ja, op mijn andere blog mijn keukenprobeersels, staan al een paar recepten nu.

Tot later,

Groetjes,

19 opmerkingen:

Debby zei

wat ben je weer lekker creatief bezig geweest
heel erg leuk. is beter als zo'n saai bonbondoosje.

groetjes Debby

Anneke zei

Heel mooi dat pralinedoosje Jaimie!
Zo gaan ze lekkerder smaken ;)
Groetjes Anneke

Ageeth Holster zei

Erg leuk Jaimie, je bent weer lekker aktief, heb ook op je kookblogje gekeken hoor. Groetjes van Ageeth

Jolanda Cuper zei

Leuk om zo'n doosje te krijgen! Heerlijke inhoud mmmmm! Groetjes Jolanda.

Lia zei

Dat is zeker leuk om te geven, niet zo saai

groetjes Lia

M@rjan zei

Mooi gemaakt Jaimie! Dat is een leuk cadeau idee.

Groetjes, Marjan

scraplouise zei

Mooi gemaakt zo en erg leuk om Kado te geven.

Je lampje is ook erg mooi geworden.

gr.Louise

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Kristel zei

Een prachtig doosje heb je gemaakt Jaimie!!
Groeten Kristel

Debby zei

Ja jaimie die link is zeer zeker leuk
hou wel van aparte kaarten maken
dat is tenminste een uitdaging
heb je misschien nog meer van zulke linkjes
daar ben ik zeer geintresseerd naar

groetjes Debby
p.s bedankt voor je leuke reacties op mijn site
je bent er altijd heel rap bij. gezellig

marika zei

super!en inderdaad een heel leuk kadootje

groetjes,marika

Linda zei

schitterend doosje
gr linda

susie zei

Zo'n schattig doosje !
En mooi versierd, zoals ik heb kunnen zien daarnet toen ik het in mijn handen had.

Je bent toch een bezig bijtje zenne meiske !

knuffelkes

Cards by Jol zei

wat ziet dat er mooi uit, heel mooi gemaakt, als je er geen bestemming voor hebt, weet ik er wel een leuk adresje voor, ha ha ha.
Lekkerrrrrrrr.
Ik ga nog even bij je recepten neuzen.

groetjes jolande

nicolet zei

Dit ziet er prachtig en chic uit jaimy!
Groetjes Nicolet

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend doosje

gr hetty

Aleida zei

Wat een leuk patroon voor een doosje! Ik heb hem nog niet eerder gezien.
Mooi gemaakt, met dat goud.
groetjes,

regina zei

hoi

schitterend doosje !!

heel mooi gemaakt!!

gr regina

Cheryl zei

This is gorgeous! Nice job