dinsdag 30 november 2010

Forever friends kaartje

Hallo allemaal,

lieve mensen, wat is het koud hé ség, en het word nog kouder, bbrrr, wij hebben vanmorgen 15 min stil gestaan, in de wind en kou, (wachtend op den oudste zijn schoolbus), tja mijn tenen lagen gewoon los in mijn schoenen hoor, ondanks mijn dubbele kousen !!

ik heb vanmorgen (tijdens het opwarmen met een warme chocomelk erbij) nog even verder gewerkt met de sketch van Create for fun challenge.

Mijn agenda is van forever friends, en op elke eerste dag van de maand staat één groot plaatje en op elke twee volgende dagen één kleiner plaatje,
dus ik heb het eerste grote plaatje eruit gescheurd (hihi, mijn agenda is toch bijna ten einde hé),
en ik heb met dit plaatje een forever friends kaartje gemaakt. en dat doet mee aan de forever friends challengeblog, daar is het thema, een kaart maken in 45 min.

Dit is mijn creatie ermee geworden, Ik heb voor zachte kleuren gekozen , omdat ik het plaatje zo lief vind.



Hihi, oh ja, en mijn poezendeken (wat sterk is, het is al gestofzuigd en gewassen en hangt nog in elkaar hoor!), moet ik nu poezen/konijnendeken noemen, want als de katten niet zien, springen de konijnen erop hoor, en lol dat die hebben in de veranda nu , alles vol houtvezel leggen, stoelen kapot bijten (oeps van mij om ze te laten staan natuurlijk, deuh;..) en doen alsof je een kat bent,..:-)





Maar ze zijn blij dat ze nu niet buiten in de vrieskou zitten, maar lekker in de veranda, beschut van de wind en regen.

Ik ga vandaag ook porberen nog soep en dessert te maken, en ook een kruissteekje te beginnen, maar zal wel zien hoe ver ik geraak.

Groetjes,

27 opmerkingen:

Wendy Kamp zei

Wat een mooie kaart is het geworden! Prachtig zo met die zachte kleurtjes hoor!
Veel succes met soep maken en al je plannen haha..
Soms is een dag gewoon te kort he.

Groetjes,
Wendy

M@rjan zei

Mooi is je kaartje zeker in die zachte tintjes!
Wat een luek foto's van je beestenboel!

Succes met de soep, bij jou mislukt het vast niet!

Groetjes, Marjan

susie zei

OOO zo'n lieveke ! Echt mooi gedaan en zulke zachte kleurkes :)
Seg meiske.. gij had geen schoenen maar botten aan hé ! ;)

nog ne knuf

Pauline zei

Klinkt toch lekker knus, en dat van die voeten en tenen....jaaa, ik was gisteren de hele dag buiten, helpen op de kinderboerderij...voelde mijn tenen en vingers niet meer.

Thea zei

Hoi Jaimie,
Mooi kaartje en wat weer een gezellige foto's van de beestjes!
Het is hier in het noorden ook koud hoor, maar ik hou wel van de winter.

Groetjes Thea

Kristel zei

Een prachtige kaartje geworden Jaimie! Mooie foto's ook!
Groeten Kristel

Marianne zei

tja, ge moet natuurlijk nie blijven stil staan hé als 't zo koud is ;-)
een mooie kaartje hoor Jaimie, en ook de kaartjes van de voorbije dagen mogen er wezen.

Gusta zei

wat een mooie creaties heb je gemaakt Jamie
en brrr het is hier ook koud hoor.wel wel heerlijk beter als regen

gr Gusta

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje zo leuk met
het beertje

gr hetty

marika zei

aha,daar dient uwe agenda voor!Tja,dat noemen ze recycleren hé,hihi.
Maarre,mooi kaartje weer zenne.
En de nijntjes,geef ze ne keer ongelijk

groetjes,marika

jans zei

schattig kaartje zeg grt jans

cristel zei

een scheetje mooi kleuren heb je ook gebruikt lekker zacht
grtjs

Aleida zei

Het is een snoepie van een kaart!
groetjes,

nicolet zei

Wat een lief kaartje!
Groetjes Nicolet

Cards by Jol zei

wat een schattig kaartje, het beertje is zo lief met zijn muts op en sjaal om, mooie pasteltinten heb je gebruikt.

groetjes jolande

Linda zei

ohhhhh wat een lieffie
gr linda

Jolanda Cuper zei

Super lief en schattig kaartje! Enig al die dieren op het kleedje!
Groetjes Jolanda.

Karin zei

Hey Jaimie,
Ik heb je gans de dag eerst rustig laten verder werken aan gans je dagplanning. Ben je er mee rond gekomen? Ik nooit hoor. Plan alles en doe meest maar de helft, hi,hi.
Je kaartje is heel mooi geworden. En leuk dat je nu een "binnenstalletje" hebt gemaakt voor je beestjes. Ja, ook zij hebben het koud.
Groetjes,
Karin

Margo zei

Wat een lief kaartje zeg !
En wat een grappige konijnen heb je daar :)
Groetjes
Margo

Sande zei

Very lovely card! I love pink :)

Thanks for joining us this time at Forever Friends!

Hugs, Sande

Cheryl zei

Jamie, this card is just adorable! I love its pinkness! I hope everything is well with you.

Cheryl

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.x

tiny zei

Hallo Jaimie,
Wat 'n weer hé!?Ja ik kan begrijpen dat je tenen eraf lagen, heb je ze er weer aangenaait?Vandaag is het nog kouder met die wind erbij.Je kaartje is erg mooi, maar FF is ook een van mijn favorieten.Een konijnendeken...ja dat kan ook!Als ze maar gen ruzie gaan maken.Dan zal je nog een konijnendekentje moeten maken. groetjes tiny

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Wat een s-c-h-a-t-t-i-g kaartje, goed idee daar je (bijna) oude agenda voor te gebruiken ;-)

Gezellige beestenboel in de veranda, stoeltjes niet meer vergeten hè, die zijn anders zo weggeknabbelt hoor hahaha

groetjes van Margreet

Gerda Hartman zei

Ik vind het een super kaartje geworden en wat een schik hé steeds met de beesten. Het zijn net mensen. En inderdaad wat is het koud, koud, koud!

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kaartje,en wat zitten die konijntjes er lekker bij. Heerlijk binnen en niet buiten in de vries kou.

gr annnemarie en merit

Nicole zei

Dank je voor je complimnet vind jouw kaartje ook erg mooi!!!

Liefs Nicole