zaterdag 6 november 2010

Géén wine glass shade...maar een... + award gekregen

Hallo allemaal,

Ik heb me geamusserd met dit patroon van Mirkwood designs,
ik heb er mijn eigen creatie van gemaakt, een staanlampje, zonder lampje in natuurlijk,



op het lampenkapje heb ik een 3d plaatje en sterrekes geplakt met 3D tape, dan met electriciteitsdraden heeft mijn man een frame gemaakt , want de mijn met gewoon ijzerdraaad, was niet sterk genoeg blijkbaar, hihi,
en dan een theelichthoudertje gevuld met placticine en daarop watjes gelegd en op het theelichthoudertje ook met 3D tape een paar sneeuwsterren gedaan.

Ben zéér benieuwd wat jullie hier van vinden, ik vind het zelf best wel schattig geworden en mooi voor op de kersttafel binnenkort en helemaal niet gevaarlijk op de tafel, hihi.

En van Lia, heb ik deze award gekregen, dank u Lia!!



Ik heb deze award twee posten terug ook gekregen en daar al de vragen beantwoord, ook geef ik de award door aan al mijn volgers.

Lieve mensen, wat vind ik het lief van jullie, dat jullie mij een award gunnen, dat jullie mijn blog(s) zo graag volgen,...ik vind het écht ontzettend lief van jullie , dank u!!!

Groetjes,

23 opmerkingen:

Marley zei

Ontzettend leuk geworden!! Wat een leuk idee is dat en die sneeuwpop is erg schattig!! xxMarley

Margo zei

Heel leuk !!!
Knap gemaakt !!!
Groetjes
Margo

Eveline zei

wat is dit leuk geworden!!

groetjes
eveline

jopie zei

wat heb je altijd leuke dingen je bedenkt van alles supper het lampje een leuke kerst versiering dan kan de kerst niet meer stuk groetjes jopie

Marjolijn zei

Wat een lief lampje!

Groetjes Marjolijn

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd met je welverdiende award!
Prachtig lampekapje!
Groetjes Jolanda.

Linda zei

leuk gedaan zo
gr linda

M@rjan zei

Wat schattig!! Leuk voor in je kamer met kerst.

Marianne zei

gefeliciteerd met je award, een leuk lampadairke heb je gemaakt.

Marina zei

Oooh that's so cute and such a great idea!
Gorgeous!

Hugs,
Marina

Gusta zei

wat zal dat leuk op tafel staan
erg leuk gemaakt en bedacht.

groetjes Gusta

Anneke zei

Dat is super Jaimie!
Heb je weer leuk gemaakt :)
Groetjes Anneke

Kaatje zei

wat een leuk lampje!!

groetjes,
Annika

susie zei

Echt een schattig lampje en niet eens een gevaarlijk zie !!
Heb je weer knap bedacht zenne meiske !

knuffel

Sandraatsjuh zei

Ja hooooor... HEB je dan nu het licht gezien hihihii Grapje... Maar wat een leukerd is dat geworden... Bah jij bent ook van alle markten thuis he! Heerlijk van zoveel markten thuis te zijn!

Fijn weekend!

liefs mij

Aleida zei

Leuk lampje, staat vast gezellig in de kamer!
groetjes,

Anoniem zei

mooi lampje fijn werk goed om weten dat het veilig is supper!!!proficiat

Cards by Jol zei

wat een leuk lampje, ziet er heel mooi uit.

groetjes jolande

marika zei

dat heb je weer eens heel mooi gemaakt!

groetjes marika

yvon zei

Wat een ontzettend leuk idee zeg, en het is zo mooi geworden. Moet toch af en toe ook maar eens van de kaartjes afstappen.
Groetjes, Yvon

Debby zei

wat ee super lief lampje
helemaal geweldig
die staat met kerst goed als zier op je tafeltje met zo lief sneeuwmannetje voorop

Groetjes Debby

Gerda Hartman zei

Jaimie, wat een enig lampje heb je gemaakt. Heel leuk.

Was nog vergeten te zeggen dat dat het boek was wat ik bedoelde!

Fijne zondag. Hier regent het pijpestelen, dus lekker knutselen vandaag.

Karen zei

Wat mooi gemaakt! Knap hoor!
Knuffels,
Karen.