woensdag 17 november 2010

Het zakje van Sinterklaas

Hallo allemaal,

Toen ik zondag nog eens aan het snuffelen was in mijn stoffenkast, kwam ik deze stofjes tegen,
en ik wist ineens in mijn hoofd, dat ik hier een zakje van de sint mee wilde maken, dus op internet een patroon gezocht,
en beginnen knippen en denken hoe ik dat rood randje (wat ik beter ook in vilt had gedaan, en niet in deze dikke fleece , maar ja;..) erboven juist in kreeg,...en dan in elkaar naaien , in vilt een S uitgeknipt en met textiellijm erop gekleefd.

En voila een klein schattig zakje, alléé of dat vind ik toch :-)



Oh ja en de sint word hier niet gevierd hoor, mijn kindjes hebben allang door, dat die niet bestaat en dat wij het zijn LOL
Dus ze krijgen gewoon de cadeaubon van mijn man zijn werk en zijn blij zo. En al dat snoep hoeft voor hen ook niet, (dat is van de mama hier, maar ssssttt, niet vertellen aan de sint hé hihi)

Groetjes,

25 opmerkingen:

marika zei

zo tof zeg,zo'n minizakje.En wat stopt ge daar nu in?

De sintstempel is ook erg mooi ingekleurd,ge hebt weer uw best gedaan

groetjes,marika

Sandraatsjuh zei

Bestaat de sint niet??????????????? nou dat mag je mij dan wel eens uit gaan leggen... Ik snap er niks meer van hoor!


WHOEEEEEHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA sorry kon het niet laten...

Maar wat een vreselijk leuk zakkie, je zou spontaan weer beginnen te geloven dat het hele sint gebeuren echt was! OHHH kom er eens kijken.... hmm en dat snoepgoed, daar weet ik ook wel raad mee hoor. hmm Kruidnootjes LEKKER!!! LEKKERRRR

Meis hartstikke mooi gemaakt!

Kitty zei

Wat leuk zo'n sint zakje,maar ik geloof er nog in hoor je weet maar nooit.
Heel leuk je foto zo met het snoepgoed,en dat is pas echt lekker.

Groetjes en weer succes met je volgende project.

Kitty

Mark zei

Heel erg leuk, wat een leuk cadeau idee voor de sinterklaas!

patricia zei

hoi jamie
ik dacht echt nog dat de sint kwam met leuke knutselspullen
maar ik denk dat het een leuke droom is
maar je zak voor de sint is heel leuk geworden
groetjes patricai

Anneke zei

Wat een leuke zak van de sint :)
En hoe niet bestaan? hihi...
echt heel leuk gedaan!
groetjes Anneke

Gerda Hartman zei

Joh, dat moet je niet opschrijven hoor, stel dat kindjes dat lezen (lol). Leuk zakje heb je gemaakt.

nicolet zei

Wat staat dat schattig zo!
Groetjes Nicolet

Marianne zei

leuk, zo'n zakje. Die van ons krijgen nog elk jaar een chocoladevent en wat marsepein, ondanks dat ze alledrie de volwassen leeftijd hebben.

Linda zei

Ohhhh bestaat ie niet, hebben ze al die jaren tegen me gelogen dan hahahahaha
Leuk gedaan hoor
gr linda

regina zei

hoi


erg leuk zo'n zakje!!

heel leuk gemaakt!!

gr regina

Marjolijn zei

Leuk gemaakt hoor!
Hier is het waarschijnlijk het laatste "gelovige" jaar. Zou het niet zo erg vinden (ze wordt 2 december 8) en alle spanning is weleens teveel van het goede.

Groetjes Marjolijn

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke Zak heb je gemaakt heerlijk he die Sint tijd....jammer dat mijn kids al zo groot zijn maar....ik geloof nog steeds in de goed heiligman hoor. Bedankt voor je belangstelling voor ons konijn,ze maakt het weer prima hoor Bedankt!!!!

liefs Annemarie en Merit

scraplouise zei

Wat heb je dat weer leuk gemaakt, mijn kleinzoon (2 1/2) mag nu ook zijn schoen zetten en vindt het reuze spannend allemaal al snapt hij nog niet helemaal!.

gr.Louise

M@rjan zei

Superleuk!!
Ik heb groep 5 en dan doen we voor het eerst surprises. Maar stiekem geloven sommigen toch nog een beetje...

Groetjes, Marjan

Saskia zei

Wat heb je dat leuk gemaakt. Maar volgens mij bestaat hij wel hoor. Onze kinderen zijn ook groot,maar wij vieren het nog ieder jaar gezellig onder elkaar met de kinderen en hun aanhang.
Groetjes Saskia

Debby zei

wat een lief sint zakje
en hier geloven ze ook niet meer
en daar ben ik wel blij om
want mijn dochter is 4dec ook nog eens jarig
maar dat snoepgoed hmmmm vooral de schuimpjes
die zijn ook voor moeders hahaha
maar je hebt weer een leuk sint zakje gefreubelt
wat ben je toch heerlijk creatief of verschillende vlakken. Tophoor

groetjes Debby

Margo zei

Wat ongelooflijk leuk !!!
Echt super schattig zakje !!!
Groetjes
Margo

Saskia zei

Jaimie,

Superleuk, dat snoepzakje!!!!

Hihi... ik heb deze week al wat chocolade en marsepein gekocht... en 't is al allemaal op!!!

Ik vind 't fijn dat hier de sint-spanningen ook al een paar jaar achtr de rug zijn hoor!!

Saskia :)

susie zei

Zo schattig da zakje en zo zalig die snoep ! hihi

Kaatje zei

heel leuk gedaan!

groetjes,
Annika

Cards by Jol zei

leuk snoepzkje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Pauline zei

Wat leuk dat je mijn blog wil volgen!
Dank je wel!
jouw blog mag er ook zijn, zal zeker nog eens langs komen,
groetjes Pauline

cristel zei

ziet er weer leuk en erg lekker uit
grtjs

Debbie zei

Leuk idee zo'n zakje en erg leuk istie ook geworden! Ennuh...ik ben ook dol op snoepen...dus alst niet allemaal in het zakje past, kom dan maar op hahahaha ;-)
xxDebbie