zondag 28 november 2010

Just magnolia

Hallo allemaal,

Ppff, drukjes hier , maar ik ga mijn best doen om vandaag toch langs te komen op jullie blogjes hoor !
Hou je blogje maar in het oog, ik kom het onveilig maken straks :-)

Ik had gisterenavond nog dit kaartje gemaakt, het afdrukje heb ik eens bij Partries gekocht en ik wist dat we nog ergens zo een mooi bijpassend papier hadden liggen,....maar was te moe om het af te werken, dus vanmorgen snel alles vastgeplakt enz, je zal wel zien dat de lijm nog nat is hoor, en ik kreeg er maar geen goede foto van, dus heb de beste er maar uitgenomen.

Dit kaartje doet mee aan de challenge van Just magnolia, de sketch is ook van hen.



Groetjes,

32 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat een leuke kaart is het geworden voor de chalange
groetjes patricia

Tamara zei

Dan kom ik ook even jouw blog onveilig maken...hihi ;-)

Wat een onwijs leuk traditioneel kerstkaartje is dit Jaimie!!
fijne zondag
xx Tamara

Lia zei

Hoi Jaimie,

Hij is superleuk hoor, mooi gemaakt.

groetjes Lia

cristel zei

ondanks dat de lijm nog nat is blijft hij hopelijk wel goed in elkaar zitten want hij is weer heel mooi
grtjs

Linda zei

Wat is ie mooi geworden
gr linda

Ageeth Holster zei

Hij is ontzettend mooi Jaimie! Ik gebruik tegenwoordig veel dubbelzijdig tape ipv lijm, dat heeft geen droogtijd, handig hoor.
Groetjes van Ageeth

Carla zei

Leuke kaartjes heb je de afgelopen tijd gemaakt. Het papier van dit kaartje past er echt helemaal bij!

Groetjes Carla

marika zei

tis echt een schatje!
ge hebt mijn adres nog hé

groetjes,marika

Thea zei

Hoi Jaimie,
Prachtig kaartje, fotolijm is ook snel droog en lijmvlekjes veeg je zo weg met je vingers. Net als Ageeth gebruik ik ook steeds vaker dubbelzijdig tape.

Fijne zondag!
Liefs Thea

nicolet zei

Dit is weer een schattig kaartje geworden!!
Groetjes Nicolet

Kaatje zei

wat een leukerd!

groetjes,
Annika

Margreet zei

Wat een snoezig kaartje Jaimie!

Het is stil op je moeders blog, ze is toch niet ziek?

Fijne zondag verder.
groetjes van Margreet
http://haakmand.blogspot.com/

debby4000 zei

Gorgeous card, love it.
luv
Debby

Jolanda Cuper zei

Je hebt er weer een schattig kaartje van gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Anke zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt Jaimie.
groetjes, Anke

M@rjan zei

Erg lief en mooi kaartje, Jaimie!

Fijne dag nog, Marjan

Gerda Hartman zei

Ik vind hem heel erg leuk geworden. Fijne zondag verder.

susie zei

Zo'n mooi kaartje meiske en ik typ het nog eens ; in 't echt ziet jouw kaartje er nog mooier uit !

kusjes

Kristel zei

Hij is helemaal super geworden Jaimie!!!
Groeten Kristel

Anoniem zei

leuke kaartjes dat je al hebt gemaakt nog een rustige zondag!!!

Cards by Jol zei

lief kaartje , heel mooi papier, past inderdaad heel mooi bij je afdrukje.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat heb je weer een heel erg mooi kaartje
gemaakt

gr hetty

miriam zei

Lief kaartje jaimie ,erg leuk

gr miriam

Aleida zei

Weer een heel leuk, gezellig kaartje! En je bent van harte welkom op mijn blog, hoor!
groetjes,

jolanda zei

hoi Jaimie, wat een mooi kaartje!! De kleuren passen allemaal zo mooi bij elkaar!
Succes met de challenge! ;-)
Je vroeg of er nog een rand bij gaat komen aan mijn quilt... op dit moment ben ik met de rand vierkantjes bezig en daar na komen er nóg 2 randen aan dus voorlopig ben ik er nog wel even zoet mee hahaha. En vandaag was erg gezellig bij Bep hoor.
liefs, jolanda

Riet zei

Schitterende kaart Jaimie,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Mooi papier en details.

Hugs Riet.x

Tessa Tegendraads zei

Wat een schattig kaartje weer, heel liefjes!

xx Tessa

Cheryl zei

Jaimie - Very pretty!

Pierelantijntjes zei

Wat een scahttig kaartje Jaimie. Ik wens je een hele fijne week toe,
liefs Ester

Margo zei

Wat een mooi kaartje Jaimie !
Het is een prachtige Tilda en veel succes met de challenge he!
Groetjes
Margo

Patricia Garcia zei

Magnolia one of my all time favorites, cute card!

Hugs,
Patricia

Dena zei

Very cute, I love that paper!
Thanks for joining the Just Magnolia Challenge this week!
Hugs, Dena