donderdag 11 november 2010

Konijnenknuffel is ook af!

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer... Tja, ik moet jullie toch bezig houden hé, anders vallen jullie in slaap :-)

Natuurlijk vroeg ons dochter gisteren direct ,mama ga jij nu mijn knuffeltje maken?
Wat doe je dan als mama, als ze het zo lief vragen.......ja, eraan beginnen hé!
Dus gisterenavond nog en vanmorgen de rest gedaan,

en voila dit is haar konijnenknuffel, lekker girly hé, roze en een lint aan haar oortje,..



Geen idee als ik eraan begon, of het mij écht wel ging lukken om van een applicatie een knuffel te maken,
maar kijk, je moet het zo zot niet bedenken of ik probeer het wel, LOL

Ben wéér zéér benieuwd naar jullie reacties, (waarvoor mijn dank op die van de champignonknuffel & mijn nieuwe blogtitel !!)

Groetjes,

29 opmerkingen:

Saskia zei

Och... écht 'n schatje!!! Daar zal de dochter wel supergelukkig mee zijn hé!!

Heerlijk weer om gezellig binnen te knutselen!!

Saskia :)

nora zei

OHHH Jaimie wat is dat goed gelukt zeg!!!! Ziet er super uit joh.Groetjes Nora

scraplouise zei

Jaimie hij is echt geweldig geworden,ik denk dat je dochter er erg blij mee zal zijn.

gr.Louise

Marianne zei

hij is prachtig geworden jamie, goed dat je ons wakker houd, al is het eigenlijk echt een weertje om doorheen te slapen.

Margo zei

Ik vind het super knap van je hoor Jaimie !!!
Het is heel erg geslaagd !!!
Knap gedaan !!!!
Groetjes
Margo

Mascha zei

Ook deze knuffel is erg leuk.
Groetjes Mascha

jans zei

leuk zeg grt jans

CraftyC zei

Aww, tis is so sweet Jaimie, I love it!
Clairexx

Ilse zei

hey jamie
wat een lief poepje heb je daar gemaakt seg !
daar zal je dochter wel blij mee zijn !
groetjes

creanja zei

echt heel leuk!

Linda zei

ohhhh wat een lieffie
gr linda

susie zei

OOO wat een schatje , zo lief !!!
Dat heb je weer eens heel mooi gedaan meissie !! ^_^ BRAVO !!
Weer een gelukkig kind ;)

Knuffel

Sandraatsjuh zei

whowww je zou toch bijna weer willen dat je ook nog kind was en z'n knuffel kreeg!

Prachtig gemaakt meis!

marika zei

o,so cute!!!
echt een girly-girly-knuffel
erg leuk gemaakt weer

groetjes,marika

tiny zei

Wat 'n lieve knuffel!
Roze...is iedereen in een roze bui?
Mijn kaartjes waren ook al zóóóó pink!

groetjes tiny

Jolanda Cuper zei

Het is weer een schatje! Leuk stofje ook!
Groetjes Jolanda.

Myriam zei

Ik vind het een prachtige knuffel. Erg mooi gemaakt.

-xxx- Myriam

Cards by Jol zei

wat een leuke konijnenknuffel heb je gemaakt, die gaat vanavond vast mee naar bed.

groetjes jolande

Christa's blog zei

Je hebt dat weer knap gedaan. Is het morgen nu weer tijd voor soep ?
grtjes
Christa

Anneke zei

Ooh zoo lief dit konijntje :)
En echt girlie hoor!! Zo roze en leuk dat lintje aan haar oortje! Zal je dochter wel blij mee zijn!!
Groetjes Anneke

regina zei

hoi

ochhh erg leuk!!!!

gr regina

Patricia Garcia zei

Oh this is too cute, adorable!

Hugs,
Patricia

Gusta zei

wat leuk zeg hier zal je dochter lang van genieten denk ik

groetjes Gusta

Nicole zei

Wow wat is ze cute en vind de Champi(leuke naam:)) ook erg cute toppie gedaan meis!!!!

Liefs Nicole

Ingrid zei

Oooohhh... ik vind hem super geworden, zeg!
Wat een schatje.
Fijn weekend.

Groetjes, Ingrid

Nicole zei

Dank je Jaimy,

Ze vond het echt heel erg leuk:D
Misschien vinden mijn boys een paddenstoel ook leuk af knuffel zowieso de jongste denk ik,want die is nog maar 3 jaar.Maak je dat gewoon uit de losse hand of met een naaimachine?lijkt me leuk om zoiets te maken

Liefs Nicole

Gerda Hartman zei

Je hebt er weer een lief huisdier bij en je hoeft hem niet eens eten te geven! Alleen knuffelen.

Nicole zei

Dank je voor de uitleg ga het zeker eens proberen :D

Als het goed is ben ik wel je volger maar wil het voor zeker nog eens doen hoor:D

Liefs Nicole

Nicole zei

Dat ben ik idd Jaimie en soms is er een foto dat ik iets bordo rood draag maar ik ben nu volgens mij wel volger:D misschien kunnen we pv elkaar mailen ofzo?