dinsdag 23 november 2010

Derde poging van een vintage-kaartje

Hallo allemaal,

Eindelijk is het af, ik dacht écht dat er niks uit mijn handen ging komen vandaag, maar ineens wilde het na een eerste mislukking dan toch lukken, de label is om tekst op te schrijven of stempelen, maar dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik dat pas op het moment van afgeven wil doen, en dan pas weet voor welke gelegenheid het kaartje zal zijn hé.

Dit is mijn kaartje geworden.



Benieuwd wat jullie vinden, zelf vind ik het best nog ok gekomen :-)

Groetjes,

23 opmerkingen:

susie zei

O zo mooi !
Dit vind ik beter dan het andere kaartje dat je me ervoor liet zien.
En je hebt het weer knap gedecoreerd.
Weer prachtig gedaan meiske.

Dikke knuf !

Sandraatsjuh zei

Hij is goed gekeurd hoor!
En wat een mooie deco om je foto heen!

Anneke zei

Die is weer mooi Jaimie,
en wat lukt het je goed om zo'n vintage kaart te maken :)
Groetjes Anneke

Tamara zei

erg mooi hoor Jaimie
Je bent helemaal in de vintage sfeer hè! Leuk hoor
Fijne avond
xx Tamara

Karin zei

Hey Jaimie,
Weer een heel mooi kaartje en inderdaad, je kan het gebruike voor vele gelegenheden. Een leuk Vintage plaatje heb je gebruikt.
En kaartje staat in een prachtig kader.
Ik dank je ook voor de leuke reactie op mijn boekenkaartje en natuurlijk ook voor alle andere reacties.
Groetjes,
Karin

BepvS zei

Hij is hartstikke leuk geworden, echt een lief kaartje...
Gr, Bep

regina zei

hoi

het is weer een prachtig kaartje!!

leuke foto heb je er weer van gemaakt!

gr regina

Cards by Jol zei

het is weer een plaatje, heel mooi.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt
en hij staat zo leuk op de foto

gr hetty

Gerda Hartman zei

Lief. Mooie kleurtjes.

Lia zei

Hij is erg mooi hoor Jaimie, een toppertje weer.

groetjes Lia

Kristel zei

Woww hij is schitterend geworden Jaimie! Prachtig hoor meiss!
Groeten Kristel

Marianne zei

die vintage kaartjes lukken goed bij jou, heel mooi hoor.

marika zei

da gaat u precies wel goe af,da vintage.Doemaar voort,tis weer een schoontje

groetjes,marika

creanja zei

wat een schitterd kaartje zeg!
dat klein kaartje met de rose bloem is dat jute?

M@rjan zei

Heel mooi geworden Jaimie, ook in mooie kleuren gescrapt. Prachtig entourage voor je foto!

Groetjes, Marjan

jopie zei

je heb een leuk kaartje gemaakt groetjes jopie

Aleida zei

Het is een hele leuke kaart geworden die je inderdaad voor verschillende gelegenmheden kunt gebruiken!
groetjes,

Pauline zei

Leuk geworden hoor!

Jolanda Cuper zei

Wat heb je die kaart leuk gefotograveerd! Mooi hoor! Groetjes Jolanda.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

Margreet zei

Wat een lief kaartje, echt heel mooi!
Jij bent echt multi-creatief hoor, prachtige dingen maak je allemaal!

groetjes van Margreet
http://haakmand.blogspot.com/

Margo zei

Wat een leukerdje heb je weer gemaakt !
Echt schattig !
Groetjes
Margo