maandag 1 november 2010

Ons Minty'ke, onderkant poezendeken & een doosje

Hallo allemaal,

Amai ik wil jullie héél erg bedanken voor jullie vele en lieve reacties weer hoor!!!

Waar zal ik beginnen, misschien eerst vertellen dat ons Minty'ke ok is hoor, dat was ik gisteren vergeten , sorry,
en wat lief dat sommige er zo echt speciaal nog eens naar vroegen.

Hier is een foto van terjuist,(haar oogjes zijn zo door de flits hoor) hier zie je dat ze al beter is dan tegenover die foto , een paar dagen geleden, op de melkkartonnen toen hé!!



En ze word hier goed verzorgt door haar kindjes hoor, kijk maar één van haar dochters wast haar even grondig,



Ik ben ook nog aan hun deken bezig hoor, ik heb de onderkant er nu aangespeld en dat moet ik nog vastnaaien,
(ik had ooit die dikkere fleecestof eens gekocht en aangezien dochterlief blijkbaar niet voor donkerpaars is, tja heb ik het hiervoor gebruikt)



jullie denken nu...wat zegt ze nu? donkerpaars?? dat is toch zwart?
neen hoor, het lijkt op de foto zo hé, maar ik heb even een close-up getrokken en het is écht donkerpaars hoor :-)



Ik heb ook nog dit doosje gemaakt naar een patroon van Mirkwood Designs en heb er een 3D plaatje op gedaan,



Dan heb ik ook nog iets dat ik wil proberen, van een patroon van een applicatie, een knuffel maken voor de kindjes, ik heb het patroon op A3 laten printen, maar ben een foto vergeten te trekken ervan, dat is voor morgen dan, en of het gaat lukken???

nu ga ik maar eens verder doen,

HELABA.....HELABA....JOEHOE....



Doorgaan...doorgaan...wilt ge dan wel ons deurtje eerst toe doen, dat tocht hier zenne!!!

Groetjes,

20 opmerkingen:

susie zei

Goed hé meiske dat Minty beter is. Ik heb ze toch niet meer zien waggelen. Ja en tegenwoordig word ze gewassen door haar kroost. Zo lief !

Das een knap doosje , in 't echt mooier !
De Mike is toch ne knappe gast hé gelijk em daar in z'n deurgat staat. hihi.

Slaapwel hé meiske, knuf ,

Hetty zei

Wat fijn dat Minty weer beter is en wat
een mooi doosje heb je weer gemaakt.

gr hetty

BepvS zei

Wat schrijf je weer een heerlijk verhaal, leuk om iedere keer weer te lezen en met de foto's erbij...wat een schattig konijntje zeg....
Gr, Bep

Linda zei

Wat fijn dat de poes weer beter is. En wat een schattig konijntje is dat toch, wat een leuk koppie heeft ie.
gr linda

Cards by Jol zei

wat geweldig dat het zo goed gaat met Minty.
Je doosje ziet er prachtig uit.

groetjes jolande

Lia zei

Wat een leuk doosje zeg, en fijn dat het weer goed gaat met Minty.

groetjes Lia

scraplouise zei

Hé wat fijn dat het weer goed gaat met Minty, en wat een schattig doosje.

gr.Louise

Sandraatsjuh zei

Ohlalaaaa wat ziet Minty er goed uit!
Blij om te lezen dat het weer beter gaat! Dierenleed grijpt me altijd zo aan.... en al helemaal al ze er zo ziek onder zijn..... arme schatties!

Oh wat een gave foto van je konijn!! geweldig hihii zie dat nou daar zo zitten voor het deurtje helemaal te gek!

Leuk doosje!!! echt leuk om iets in te stoppen en cadeau te geven!

Fijne dinsdag!

Gerda Hartman zei

De poesjes zijn schattig, maar het konijntje zeker ook. Wat een koppie zo leuk. Komt vast goed hoor met je deken.

M@rjan zei

Fijn dat poesebeest het weer goed doet!!
Ze krijgen volgens mij een geweldig mooie deken.

Je cadeaupakje ziet er prachtig uit, ik heb dat toevallig ook geprint, maar er komen steeds dingen tussen.

Groetjes, Marjan

Elisa zei

Fijn dat ze weer beter is, :)

Thea zei

Hoi Jaimie,
Wat weer een gezellig verhaaltje. Ik hoop dat het nu allemaal wat beter gaat. Geweldige foto's heb je weer geplaatst, dat konijntje zo lief!
Groetjes Thea

nora zei

Hoi Jaimie,Wat een leuke foto's zeg!!En je doosje is ook goed gelukt.Groetjes Nora

tiny zei

Wat fijn om te horen dat minty weer helemaal beter is.
liefs tiny

marika zei

heel fijn te lezen dat Minty weer helemaal ok is,en dat haar kroost zo goed voor haar zorgt.
Het doosje is ook weer erg leuk zeg!
en nijntje daar,haha.Toffe foto

groetjes,marika

Anneke zei

Wat goed dat het al beter gaat met je poes!
En ik ben benieuwd naar wat je aan het maken bent :) En dat doosje is ook weer geweldig!
En wat een grappige foto van je konijntje :) haha zo lief dat die is
Groetjes Anneke

Saskia zei

Blij dat het beter gaat met Minthy. Mijn benieuwen hoe je poezendeken wordt. Zal hem maar niet aan onze poes laten zien dan wordt ze jaloers.
groetjes Saskia

Jolanda Cuper zei

Fijn dat het weer goed is met de poes! Gelukkig maar! Prachtig cadeau doosje heb je gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Leuk doosje, grappig model!
Sterkte met de dierentuin ;-)!
groetjes,

Cheryl zei

I love the pillow box. It is so lovely.

OMG! Your bunny is so cute! I can't let my daughter see the picture. She has been begging to get a pet bunny.