zondag 14 november 2010

Papflesverwarmer is nu....?

Hallo allemaal,

Vroeger hadden wij zo een draagbare opwarmer in de auto voor de papfles, zéér handig toen,
Nu niet meer, want ons kindjes zijn gelukkig wat gegroeid sindsdien en hebben dat al even niet meer nodig gehad :-)

Dus mijn man had er nu een ander idee mee, en vroeg of ik wilde helpen met stofjes naaien,

Eerst heeft mijn ventje de papflesverwarmer uit elkaar gehaald, (afbreken is toch leuk hé,hihi) en dan heeft mijn ventje het warmtegedeelte op een stuk rubber gekleefd,



En dan stof gekozen,



de witte tussenvoering is voor rond het warmtegedeelte en dan de grijse fleece is het voor de buitenkant,

en dan heb je een....warmtekussentje !!! Leuk hé!!!



Ik wil er graag nog iets opzetten, maar even denken, want het moet wel stoer blijven ook hé :-)

Groetjes,

20 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een goed idee dat noemen ze nu ricycle.Lekker als je zit te knutselen en je voeten zijn koud.

Groetjes Kitty

Terray zei

Hahaha in de kader van recyclen, goed bedacht hoor!

Kitty zei

Was wat vergeten,misschien de afdrukken van voeten er op naaien.

Gr Kitty

Aleida zei

Tsjonge, jonge! Je moet er maar opkomen! Wat een geweldig idee!
groetjes,

Margo zei

Wat tof zeg!
De creativiteit zit echt wel in de familie he!
Groetjes
Margo

Tamara zei

hoi Jaimie
wat heb je weer een prachtige creaties laten zien de afgelopen dagen
Ik kijk altijd graag even op jeblog
Ik wens je een fijne zondag avond
xx Tamara

Wendy Kamp zei

Haha wat een goed idee zeg!Heel leuk gedaan!

Fijne avond!

Groetjes,
Wendy

Jolanda Cuper zei

Het lijkt prachtig maar vliegt dat niet in de brand? Als het onmogelijk in de brand kan vliegen is het erg leuk!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Allermensen Jaimie,wat zijn jullie creatief zeg.
Ik had zo iets al lang weg gegooid.

Liefs Riet.

susie zei

Recyclage is dit, hé meiske !
Dat hebben jullie toch maar weer goed geflikt ! ;)

dikke kus allebei

Hetty zei

Zo dat is wel een super idee veel plezier
ermee

gr hetty

Anneke zei

Dat noemen we nog eens recycleren Jaimie!
Zo leuk gevonden meis,
en ideaal voor deze koude dagen :)
Groetjes Anneke

Cards by Jol zei

wat een leuk idee, zo blijven je billen lekker warm.

groetjes jolande

cristel zei

je kunt er je billetjes mee verwarmen mischien als het te koud is ben benieuwd wat je ermee gaat doen
grtjs

Marjolijn zei

Wat een geweldig idee zeg!
Zeker voor mensen die ook niet dol op kou zijn hihi.

Groetjes Marjolijn

tiny zei

Ik zie dat je samen met je mannetje een team bent.Net als bij ons, heerlijk is dat.Ben benieuwd wat voor stofje hier voor gaat gebruiken.Ik vind het ook leuk om spullen een 2e kans te geven, weggooien kan altijd nog!

groetjes tiny

M@rjan zei

Goed idee! Lekker voor in je rug. Mijn oma zat altijd met een warmtekussentje vroeger.

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Wat een leuk idee, super. Zo wordt oud weer nieuw.

Marianne zei

leuke manier om te recycleren.

Milnie zei

wat een ontzettend goed idee! erg creatief bedacht.. ondertussen gebruik in de flessenwarmer nog wel een tijdje hoor :)