maandag 8 november 2010

Stof is gekozen voor hun knuffel + award gekregen

Hallo allemaal,

Weten jullie nog dat ik zei dat ik graag van een applicatie een knuffel wilde maken, en nog steeds geen idee heb of me dat gaat lukken hoor,hihi, dus vandaag heb ik de stoffen geknipt op maat.

Ons dochter heeft voor deze stoffen gekozen



De stof met de hartjes ligt juist hoor, ons dochter wil graag de andere kant gebruiken, die is beige met rose hartjes,



En onze zoon heeft voor deze stoffen gekozen,





Ook met de ponykruissteek ben ik terug bezig geweest,



ja die pompoenenkruissteek heb ik maar opzij gelegd voor volgend jaar, want tja binennkort is het dan ook al kerstmis hé.

Van Regina heb ik deze award in ontvangst mogen nemen, dank u Regina!!



en de drie dingen die ik graag doe, dat is;

mijn gezin gelukkig maken (en zo proberen te houden, hihi,)
elke dag proberen creatief bezig te kunnen zijn, (al is het maar 5 min, of al is het maar enkel in gedachten)
en elke dag eens even zot kunnen doen (want één dag niet gelachen, is één dag niet geleefd hé!!)

En hier een zotte foto, van ons Angelina'ke die denkt ze tegenwoordig een konijn is :-)



Ik geef de award door aan al mijn volgers!!

Nu terug naar de plichten van de dag!

Groetjes,

15 opmerkingen:

nicolet zei

Succes met het maken!!
Groetjes nicolet

Mascha zei

Ik ben benieuwd naar de knuffels.
Groetjes Mascha

susie zei

Het zal weer iets schoon worden , weet ik zeker meiske.
En die zotte poessikatto is de enigste van de 5 die in de konijnenbak gaat liggen. Konijnen eruit en zij erin, hihi.

knuf

Cards by Jol zei

succes met het maken van de knuffels, ik ben er weer nieuwsgierig naar.

groetjes jolande

cristel zei

nou ben weer reuze benieuwd hoe ze er uit gaan zien en de kids hebben wel smaak hoor
grtjs

Carla zei

Hoi Jaimie,
Wat leuk om de knuffels zelf te maken.
En het borduurtje is een leuke afbeelding... je hebt nog wat te gaan ;o)

Groetjes Carla

Margo zei

Hoi Jaimie,

hoe jij dat allemaal ziet zitten ...
Wat een lap zeg die kruissteek !!!!
Ben benieuwd naar het eindresultaat !
Ben ook heel erg benieuwd naar de knuffels, wou dat ook eens doen matchend aan een mok die ik beschilderd had maar dan een klein vilten popje, mokken staan ondertussen in de kast en het vilt ligt in de schuif :)
Groetjes
Margo

Sandraatsjuh zei

Hee freubelaartje!

Je bent weer goed bezig! En wat gaan dat leuke knuffels worden.... Ben benieuwd naar het eindresultaat dus hup aan de slag hoor hihiiih

Die poes geweldig daar zo in het konijnen hok! die zal wel denken lekker warm. Wat warmte betreft wil ik er zo naast komen liggen amaai ik heb net de paarden gevoerd en gemest maar wat is het toch KOUD!

scraplouise zei

Gefeliciteerd met je Award, en ik ben heel ben benieuwd naar het resultaat van de knuffels.

gr.Louise

marika zei

wwer druk bezig zie ik,ben benieuwd naar het resultaat.
Amaai,een poesijn of een kopoes,hoe noemt ge zoiets,hihi.Tja,ze zal het lekker knus vinden zo he

groetjes,marika

Gerda Hartman zei

Ben heel benieuwd naar je knuffels. Succes. Het komt vast goed.

Marianne zei

succes met de knuffels, ik ben benieuwd naar het resultaat.

Anneke zei

Ooh wat een lieve foto!
En gefeliciteerd met je award!!
Ik ben heel benieuwd hoe de knuffels eruit gaan zien :)
Groetjes Anneke

Riet zei

Heel veel succes Jaimie met je knuffels.
Ben benieuwd als ze klaar zijn.

Liefs Riet.

creanja zei

leuk hé om met stof bezig te zijn! ik doe dat momenteel ook.
ik hou van afwisseling in de breedste zin van het word hihih