zaterdag 20 november 2010

Thema "gingerbread man "

Hallo allemaal,

Ik zag op internet het patroontje van een gingerbread man, ik vond het zo schattig, dat ik hem heb afgedrukt en gebruikt heb als koekjesvorm, (voor meer info rond het hoe en wat hiervan kijk op mijn keukenprobeersels), op een kaart en heb er in viltje ééntje proberen maken,

Ik heb de koekjes niet met kleurtjes bewerkt hoor, want mijn kindjes en kleurstoffen.......géén goed idee hoor :-)

Dit zijn mijn creaties met "gingerbread man",



Groetjes,

19 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Leuke hè dat poppetje! Echt een kerst poppetje!
Leuk gedaan! Groetjes Jolanda.

Margo zei

Leuk hoor !
Wat ben je vandaag weer creatief bezig geweest !
Groetjes
Margo

marika zei

hihi,echt fantastisch!en nie alleen da koekske hé,maar ook da kaartje en da poppeke.Echt heel leuk gedaan

groetjes,marika

jolanda zei

Wat zijn ze leuk hé... die gingerbread mannetjes! En inderdaad op allerlei manieren te gebruiken, dat zie ik hier wel! ;-)
groetjes, jolanda

susie zei

Mooi kaartje meiske en zo'n schattig poppeke erbij gemaakt !
Je koekjes zijn ook goed gelukt hé.

liefs mama

Cards by Jol zei

wat ziet dat er wee gaaf uit, vooral je creatie van vilt vind ik super.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jaimie,en de rest zit er heerlijk uit.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wauuuw wat zien die er leuk uit zou er
zo zin in hebben

gr hetty

Linda zei

wat een leuk idee weer
gr linda

Gerda Hartman zei

Wat leuk weer. Enig.

Debby zei

wat super leuk
kaartje erg grappig
poppetjes van vilt helemaal super
en de koekjes zullen vast weer heerlijk gesmaakt hebben

groetjes Debby

Karin zei

Dag Jaimie,
Leuk dat je volger bent geworden van mijn Blog. Ik heb ook bij jou aangemeld en heb je op mijn bloglijst gezet zodat ik je dagelijks kan volgen. Wat een leuke ideeën heb jij. En mooi uitgewerkt.
Ik wens je nog een fijne knutseldag.
Groetjes uit Oostende,
Karin

M@rjan zei

Wat een leuke foto van je al je gingerbread creaties. Hmm.. die koekjes zullen smaken!

Groetjes, Marjan

Carla zei

Hoi Jaimie,
Wat heb je dat weer leuk en lekker gemaakt. Een heel leuk vadeautje met de kaart erbij!
Zijn ze ook lekker? ;o)

Groetjes Carla

Kristel zei

Dat ziet er weer lekker uit Jaimie!
Groeten Kristel

Anneke zei

Ooh wat vind ik die mannetjes toch zo leuk!!
En ze zien er weer lekker uit :)
Groetjes Anneke

BepvS zei

mmmmmmm lekker en......leuk....
Gr, Bep

Nicole zei

Dank je wel Jaimie was idd grote LOL jij bent ook weer lekker bezig geweest:D

Liefs Nicole

Debbie zei

Ziet er erg gezellig uit zo! Leuk kaartje en die koekjes zien uit om heerlijk van te smullen!
Mooi vinten poppetje ook!
xxDebbie