maandag 22 november 2010

Thema "pompoen"

Hallo allemaal,

Dank u voor de véle reacties weer!!!

Ik ben nu aan een derde vintage-kaartje bezig, vind ze wel leuk eigenlijk.
En ga nog beginnen aan dit ook...wat gaat dat worden zegt??



Mijn thema voor vandaag is "pompoen", het is toch nog herfst hé :-)
zo heb ik een nog eens de heerlijke pompoensoep gemaakt, (recept staat op mijn keukenprobeersels)
dan op een broodplankje een sjabloon van internet gestempeld en met fijne stift lijntjes op getrokken, dan uit vilt nog een pompoentje met hetzelfde sjabloon en daar met draad nog eens lijnen in gegeven,
ik weet het....het is niet veel vandaag hé, maar ach ja het is toch weer ietsje hé en daar zijn we ook al blij mee hé!!

Hier is mijn creatie "pompoen"



Ook heb ik nog een banenenkoek gemaakt, maar mijn keukenprobeersels moet ik nog aanvullen hoor.

Groetjes,

9 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat een leuk pompoentje, ook leuk gedaan zo op de snijplank.

groetjes jolande

Elisa zei

Ooit heb ik op school pompoensoep gemaakt, en was niet lekker. Toen ging mijn moeder het maken, was al beter.

En toen werd het pompoen lasagne, en dat was zalig. Echter moet je het niet te vaak eten :)

Anneke zei

Hmmm pompoenen soep :)
Ik denk aan een kerstlandschapje ofzo dat het gaat worden!
Groetjes Anneke

Kaatje zei

ziet er weer lekker en gezellig uit!

groetjes,
Annika

cristel zei

leuk mini pompoentje en heerlijk ziet het eruit je maakt me wel nieuwsgierig wat je met de bovenste foto gaat doen
grtjs

Thea zei

Hoi Jaimie,
Ik ben nieuwsgierig wat je gaat maken met de spulletjes op de bovenste foto.

Groetjes Thea

tiny zei

Ik heb pompoensoep ooit wel eens bij een Franse familie gegeten en die was heerlijk!Alleen toen ik het zelf probeerde te maken was die niet zo lekker.Een volgende poging is dan ook uit gebleven.Ik heb ook weer 2 vintage kaarten gemaakt.Ze zijn verslavend hoor!Pas op!!!

groetjes tiny

Margo zei

Wat leuk je pompoenen!
En ja niet elke dag lukt het om evenveel tijd aan het knutselen te besteden he!
Groetjes
Margo

Aleida zei

..... een kerstkaartje???????
Leuk vilten pompoentje.
groetjes,