vrijdag 19 november 2010

Wat maak ik door het kaartje van Debby...hollandse appeltaart :-)

Hallo allemaal,

Lieve , lieve mensen, mag ik jullie wéér hartelijk bedanken om jullie warme en vooral vélé(!!!) reacties op mijn eerste vintage-kaartje.

Even iets geheel anders,

Ik zet het eindresultaat even hier, omdat het door een kaartje tot stand is gekomen hé :-)
(voor heel de uitleg van het recept, moet u een kijkje nemen op mijn keukenprobeersels)

weten jullie nog deze kaart van Debby, zij had eens een kaart met een recept op, en ik heb het even visueel gemaakt voor jullie :-)

Dit is dus gemaakt door het mooie kaartje van Debby!



Debby, dank u voor het recept!

Groetjes,

21 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat ziet het er lekker uit
groetjes patricia

Kitty zei

Wat een kaart al niet kan doen,dat ziet er goed uit ik krijg er zin in heb alles in huis dus straks ook maar even beginnen.
Dat word smullen dit weekend.

Gezellig weekend en groetjes.

Kitty

Aleida zei

Lekker!
groetjes,

regina zei

hoi

oooo dat ziet er erggg lekker uit!!

gr regina

miriam zei

Dat ziet er lekker uit .

Inderdaad heb ik een nieuwe kleur en meteen een andere foto geplaatst.

Het is hier nu weer wat rustiger maar nog steeds niet helemaal goed te bevatten . Dank je wel dat je erom vroeg

liefs miriam

Marjolijn zei

Oh help wat ziet dat er lekker uit!

Groetjes Marjolijn

Saskia zei

Dat ziet er echt heerlijk uit, krijg er trek van.
Fijn weekend.
groetjes Saskia

Margo zei

Amai ondertussen is hij al op veronderstel ik ?
Groetjes
Margo

Lia zei

Zier er erg lekker uit, wat een inspiratie zeg.

groetjes Lia

Kristel zei

Meid wat kan jij toch heerlijk je weg vinden in de keuken!! Jammer dat we het helaas nog niet kunnen proeven of ruiken!
Groeten Kristel

marika zei

da ziet er nie slecht uit zenne!
tis al op zekers???

groetjes,marika

Lynne zei

Hi Jamie

That apple pie looks delicious and I absolutely love your vintage card. It's very pretty.

I've been trying to join your followers but I'm having difficulty with the translation. I'll ask my daughter to help me.

Lynne.x

stempelfreaks zei

Jammie we komen wat bij je proeven hoor. Ha ha.
Ziet er heerlijk uit.
Groetjes Astrid & Larissa

scraplouise zei

MMMMMMMMMMMMmmmmm dat ziet er lekker uit zeg om zo mijn tanden in te zetten.

gr.Louiaw

BepvS zei

mmmmmmmmm heerlijk....
Fijn weekend, Bep

Hetty zei

Zo die ziet er wel heel erg lekker uit

gr hetty

susie zei

DIE IS KEILEKKER !!!!!! ..... NJAMMIE !!

DIKKE KUS

Margreet zei

Mmmm Jaimie wat ziet die er lekker uit! Wat zal dat goed gesmaakt hebben :-)

Fijn weekend gewenst.
groetjes van Margreet

CraftyC zei

Yummy Apple Pie, looks gorgeous!
Clairex

Debby zei

Hahaha Jaimie wat leuk om te zien dat je mijn taart echt gemaakt hebt... En hoe smaakte hij???

grt Debby

Debbie zei

Mjammie...ziet er heerlijk uit, leuk dat ie geinspireerd is op het receptkaartje!
xxDebbie