maandag 6 december 2010

2x award gekregen en een kaartje in wording

Hallo allemaal,

Oh lieve schatjes van mensen toch, ik zie vandaag dat ik tot twee maal toe de award van gisteren, terug in ontvangst mocht nemen, (kijk voor de uitleg aub even een postje terug hiervoor)
één van Yvon en één van Christa, meiden toch...dank u !!
Ik word écht wel verlegen, zeker omdat Sandra denkt dat ze in mijn gang hangen te pronken, hihi, tja goedkoop behangpapier hé LOL.

Ik probeer een nieuwe kaart te maken, ik laat jullie al even meekijken naar mijn papierkeuze, hihi, neen als je op je hoofd gaat staan, zie je niet meer van de foto hoor.



Ik probeer verder ook mijn kruissteekje te doen, maar denk als ik al 7 steken heb gedaan, is het véél...zucht...

Ook wilde ik nog graag deze foto met jullie delen, ik vind ze zelf zo schattig ! Met hoeveel kan je op één stoel.... Ja hoor, met 3!



Oh ocharme ons dochter komt net ziek uit haar bedje, ik vrees met buikgriep, aiai, ik hoop dat ze de nacht gaat doorkomen, maar denk dat we eruit zullen mogen, oh dan heb je er toch zo een medelijden mee hé!

Dus sorry lieve mensen als jullie mij even niet of wat later op jullie blogjes zien reageren, maar heb hier even mijn handen vol en amper tijd voor mezelf, maar ik ga mijn best doen hoor, je zult me wel voorbij zien vliegen, als je een zucht in je nek voelt en je haar staat ineens recht...yep dan was ons Jaimie snel even op blogbezoek :-)

Groetjes,

19 opmerkingen:

Carla zei

Hoi Jaimie,
Mooie papierkeuze. Ik zat me net te bedenken dat ik dit ook nog op mijn papierstapel heb liggen ;o)
En schattige foto van z'n 3-en!

Groetjes Carla

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, leuke poezenfoto en je papierkeuze is ok ben benieuwd naar je kaartje.
Groetjes van Ageeth (en houdt het hoofd koel he!)

Lia zei

Nou die liggen in ieder geval lekker warm in de stoel saampjes, beterschap met je dochtertje.

groetjes Lia

Sandraatsjuh zei

Haaai,

Hmmm hangen ze dan nog niet in de gang! hahaha... Ach jee joh de kleine meid ziek! das niet zo mooi! Nooit niet prettig als kinderen ziek zijn...

Ik heb inderdaad even op mijn kop gestaan maar viel niet mee! ihihi Leuke papier keuze ben benieuwd wat daar uit gaat komen!

We wachten het af enne niet te veel hijgen in me nek he whoeeeeeehahahahah

Liefs....

patricia zei

hoi jamie
ik wil je eerst bedanken voor de leuke reactie altijd
en beterschap met je dochtertje
groetjes patricia

regina zei

hoi

wat een leuke foto en ik ben erg benieuwd naar je kaartje!!

gr regina

Pauline zei

Aaaa, weet hoe je je voelt....spugende zieke kinderen...hou er over op!
Weinig nachtrust en een hoofd vol zorgen om dat grut.
Sterkte er maar mee, ik hoop je gauw langs te voelen komen...haha

Marjolijn zei

Och jee, sterkte met je zieke dochtertje, zo zielig altijd die buikgriep.

Groetjes Marjolijn

M@rjan zei

Hoop dat het meevalt met je dochtertje, het heerst erg! Sterkte en dat je even geen tijd hebt snappen we wel, hoor!
Leuk papier, veel plezier met het maken van je kaartje.

Groetjes, Marjan

Bietje zei

Die kleuren van het papier zijn precies mijn kleuren, wat herfstig dus. Prachtig

Margo zei

Veel beterschap voor je kleine (grote) meid !
Groetjes
Margo

susie zei

Ocharme bichke , met haar zere buik :(, dat het maar rappekes over is !!

Benieuwd hoe je kaartje er weer gaat uitzien.

Knuf

Hetty zei

Wat leuk `o die poezen en je maakt ons nieuwgierig naar je kaartje wat je ervan gaat maken

gr hetty

Tamara zei

prachtig papier jaimie
fantastische foto van de poezenbeesten :-)
en heel veel sterkte met de zieke
xx Tamara

Karin zei

Hello Jaimie,
Ben al benieuwd naar je creatie met dat leuke papiertje.
En ik wens je veel sterkte met het verzorgen van je dochterjte. Wens haar maar vlug beterschap van mij.
Groetjes,
Karin

nora zei

Die foto Jaimie Superleuk!! Ik heb ook altijd van die leuke kattenfot's Gister heb ik er nog 1 gemaakt,ligt in de spoelbak in de bijkeuken.Zal hem de volgende keer op m'n blog zetten .Hoop dat je dochter zich weer wat beter voelt .groetjes Nora

miriam zei

Ben benieuwd hoe je kaart er uit gaan zien volgens mij is het papier van basic grey zo te zien.

Nogmaals gefeliciteerd met je award ik vondt dat je hem verdiende

gr miriam

Cards by Jol zei

wat lief, de poezen zo lekker warm bij elkaar op de soel.
Beterschap voor je dochter.

groetjes jolande

Marianne zei

gefeliciteerd met je awards. Dat is al een mooi begin van het kaartje, mooi papier heb je gebruikt.