zondag 5 december 2010

Award gekregen

Hallo allemaal,

Lieve mensen, dank u weer voor de reacties!!

Ik heb deze award van Miriam in ontvangst mogen nemen, dank u Miriam !!!



Nu moet ik 8 dingen van mezelf opsommen, ppfff, niet gemakkelijk vind ik, even denken...

ik ben mama van 2 kindjes, van 6j en 10j
ben al 17 jaar samen met mijn jeugdliefde, waarvan 7 j getrouwd.
ik hou ontzettend veel van dieren!
ik kan koppig zijn :-)
ik kan irritant zijn :-)
maar ook héél lief :-)
en ook héél schattig...oh neen wacht dan was mijn dochter LOL

was er nog iets dat je wilde weten :-)

Ik zou nu de award moeten doorgeven aan 8 personen, maar dat kan ik niet, ik krijg van jullie allemaal zo een vele en warme reacties, dus ik gun hem jullie allemaal !

Spijtig genoeg kan ik niks creatief laten zien , want ik heb geen tijd gehad helaas, heb wel wortel-appelsienensoep en appelsienengebak gemaakt, maar ja daar heb je ook niet veel aan hé :-)
(ik ozu trouwens dringend mijn keukenprobeersels moeten updaten ook)

Groetjes,

11 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd!
Leuk hè zo'n award ik heb hem ook van Miriam gekregen!
Groetjes Jolanda.

yvon zei

Hoi Jaimie, op mijn blog staat ook een award op jou te wachten.
Groetjes, Yvon

cristel zei

gefeliciteerd met je award
grtjs

Sandraatsjuh zei

Goh wat leuk joh alweer een award er bij! is je blog nog groot genoeg? of hang je ze straks net zo als artiesten in de hal hahahhahahahahah grapje!

Liefs mij

Margo zei

Druk druk druk dus?
Kennen we :)
Groetjes
Margo

beyond the invisible zei

Gefeliciteerd met je award!!! Je hebt 'm verdiend hoor!
fijne dag, liefs jolanda

Karin zei

Hello Jaimie,
Proficiat met je Award. Je verdient hem 100%.
Je laatste creaties zijn ook weer top!
Groetjes,
Karin

nora zei

Proficiat met je award Jaimie!!Je maakt ook zulke leuke dingen.Kom graag op je blog kijken.Groetjes Nora

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd met je award.

Christa's blog zei

Amaai Jaimie, een award en nog één bij Yvon en ik kom er jouw ook nog één geven, hij staat op mijn blog, deel maar uit !
grtjes
Christa

susie zei

Proficiat met je awards meiske, je hebt ze verdiend hoor !!

Dikke kus