dinsdag 28 december 2010

Een boekenlegger voor een man

Hallo allemaal,

Ik heb terjuist even deze boekenlegger gemaakt, hij is neutraal gehouden, omdat hij voor mijn jongste broer is, die leest héél der dikke boeken uit, dus die kon er wel ééntje gebruiken vond ik :-)
De beide tekstdigi's zijn van TLC, de digi is een kleurplaat van internet verkleind.en blauwe chalk op alle drie de digi's gedaan.

Dit is de voorkant, (boekenlegger even op zijn kant gelegd voor de foto)



De achterkant,



Dank u voor het kijken,

Groetjes,

19 opmerkingen:

Tamara zei

Leuk gedaan Jaimie!
xx Tamara

Patricia Garcia zei

Hello Jaimie, cute book marks, I love reading and these always come in handy!!

Hugs,
Patricia

patricia zei

hoi
wat is het een leuke boekenlegger geworden
groetjes patricia

Terray zei

Volgens mij niet alleen voor mannen, want ik vind m ook erg mooi geworden.

Groetjes
Tertia

Cards by Jol zei

dat ziet er super uit, leuke tekst.

groetjes jolande

Linda zei

Wat is ie leuk en die tekst is super
gr linda

Saskia zei

Mooie bladwijzer Jaimie!!!!

Bedankt voor jullie kerstkaart!! :)

Lieve groetjes, Saskia

Lia zei

Leuk gedaan Jaimie, supers.

Fijne jaarwisseling alvast,

groetjes Lia

Marianne zei

heel leuk geworden jaimie, heb deze didi's ook al tijdje uitgeprint liggen om voor mezelf een boekenleggen te maken, ik lees ook van die hele dikke boeken, maar 't is er nog niet van gekomen. Ik heb wel een mooie geborduurde die ik nu gebruik.

beyond the invisible zei

Wat een leuke boekenlegger! Ja dat is natuurlijk een prima kado voor iemand die zo van lezen houdt.
Alvast een fijne jaarwisseling, liefs jolanda

saramshobby zei

zeer mooie blog, doe zo voort.

ik volg je blog, via het volgknopje ;)

mvg saramshobby
www.saramshobby.blogspot.com

Gerda Hartman zei

Wat een mooie. Hier gaat ook altijd een boek mee naar bed. Allemaal lezers hier in huis.

Karin zei

Hey Jaimie,
De mannen zijn echt benadeeld in onze kaartjeswereld. Leuk dat je aan hen denkt. Mooi gedaan. Ik heb een kleindochter die een echte boekenworm is en voor haar heb ik enkele tekstjes gemaakt. Die zal ik binnenkort plaatsen.
Dank voor al je lieve reacties telkens op mijn blog.
Groetjes,
Karin

marika zei

da's nog eens een leuke boeklegger.En voor zo'n boekenworm als je broer ook een heel leuk geschenkje.
Laat je nog weten wat hij ervan vind?

groetjes,marika

Jolanda Cuper zei

Leuk zo'n boekenlegger!
Daar zal je broer blij mee zijn!
Groetjes Jolanda.

Mascha zei

Wat leuk gedaan.
Hoe is het met je kinderen zijn ze al weer beter?
Groetjes Mascha

Anneke zei

Hoi jaimie,
jij hebt weer leuke dingen gemaakt zoals deze leuke boekenlegger :)
nog een fijne dag
Groetjes Anneke

Tinie zei

Wat een mooie boekenlegger, goed gelukt! Ik vind dat moeilijk vinden:)

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.