woensdag 29 december 2010

Een boekenlegger voor een vrouw

Hallo allemaal,

Mijn broer heeft gisteren zijn boekenlegger direct gekregen en hij vond het wel ok :-)
Maar wat hoorde mijn oortjes nu toch LOL"
....zo een gesnik....zo een gesnotter...en toen de woorden, "oh ik lees ook véél boeken hoor",
hihi... en toen ik me omdraaide naar dat geluid, zag ik mijn mama lachend kijken naar mij,

tja ..dat kan je als dochter toch niet langer aanhoren hé, dus ik heb me vandaag ook ééntje voor mijn mama gemaakt,
beetje hetzelfde model als gisteren, enkel hier met een bloemeke erop en al de digi's zijn van TLC, droge chalk aan de randen gedaan.

De voorkant,



de achterkant (even recht gelegd voor de foto),



Ons kindjes zijn ok hoor, enkel ons dochter moet nog even wat verder aan de aerosol , want ze ratelt nog wat :-(
Ze hebben nog een dikke week vakantie van school, zalig hé, géén verplichtingen, géén tijdsdruk,...


Groetjes,

15 opmerkingen:

Aleida zei

Ja, dan moet je wel, he? Als moeders het vraagt. Maar ze zal hem vast veel gebruiken.
groetjes,

Margo zei

Hoi Jaimie,
wat een mooie boekenleggers !
Mijn girls hebben ook vakantie, alleen kom ik dan niet aan knutselen toe, maar zij gelukkig wel :)
Groetjes
Margo

yvon zei

Wat een prachtige boekenleggers heb je gemaakt zeg. Daar zullen ze echt blij mee zijn.
Groetjes, Yvon

cristel zei

tijdens mijn afwezigheid heb ik weer heel wat moois gemist je hebt weer goed je best gedaan
grtjs

Jolanda Cuper zei

Jij gaat je moeder weer gelukkig maken en zo hoort het ook!
Groetjes Jolanda.

Christa's blog zei

Jij hebt toch ook een klein hartje hé !
Je moeder zal er echt blij mee zijn.
grtjes
Christa

susie zei

Oh ben heel blij met deze boekenlegger meiske en tis nen hele mooie !!
je hebt echt mijn kleurtjes gekozen :)

Hihi.. ja toen ik mijnen jongsten zijnen boekenlegger zag die je gemaakt had, dacht ik, amai das knap, zoiets zou ik ook wel graag krijgen.

Mercikes xxxxxxxx

Cards by Jol zei

weer zo'n leuke boekenlegger, fijn dat het beter gaat met je kinderen, geniet nog maar lekker van de vakantie, ik mag morgen en het weekend weer aan het werk.

groetjes jolande

Kitty zei

Prachtig zijn je boekenleggers geworden leuke digi's ook trouwens.
Gelukkig dat de kindjes weer opgeknapt zijn in de vakantie ziek is geen pretje.
Ook voor jou en je gezin een gezellig oudjaar en gezond en creatief 2011 gewenst en nog een fijne vakantie.

Groetjes Kitty

Marjolijn zei

Wat een leuke dingen allemaal weer!
Ben niet zo veel in blogland momenteel, druk met het opvoeden van onze pup :-)

Groetjes Marjolijn

Carla zei

Hele leuke boekenleggers, Jaimie!
Ik moet er ook echt eens 1 gaan maken voor mijn dochter.

Groetjes Carla

Kristel zei

Dat heb je prachtig gemaakt zeg Jaimie! Leuk kado ook!
Groeten Kristel

Riet zei

Wat een prachtige boekenlegger Jaimie.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke boekenlegger en lief dat mams er ook een heeft gekregen.Gelukkig dat het weer wat beter gaat met de kindjes.
Geniet nog maar heerlijk van de vakantie hier zijn de twee weken bijna om....

fijne jaarwisselinge en het beste voor 2011 toegewenst.

gr annemarie en merit

Patricia Garcia zei

Too cute Jaimie, love the colors!!

Hugs,
Patricia