woensdag 15 december 2010

Flower girl

Hallo allemaal,

Hihi, van al de papieren die ik had klaar liggen, neem ik dus gewoon ander papier en maak een andere kaart dan dat ik van plan was , hoezo impulsief doen LOL

Ik heb een kaartje gemaakt voor de cute card Thursday, daar is de challenge, floral frenzy, dus hoe meer bloemen , hoe beter als ik het goed begreepen héb toch, hihi, en de sketch is van Hobbystempels,

Dit is mijn kaartje geworden, ik heb het terjuist snel gemaakt en had geen tijd om het uitgebreid te trekken ook niet, dus jullie moeten het met deze foto doen vrees ik :-)



Tot later op jullie blogje.

groetjes,

26 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat een leuke flower kaart is het geworden
groetjes patricia

M@rjan zei

Haha, herkenbaar... dat heb ik nooit... ineens iets heel anders pakken... :)

Maar je hebt er iets moois van gemaakt, Jaimie!

Groetjes, Marjan

Linda zei

wat een lieffie
gr linda

susie zei

Tis een mooike geworden met al de bloemekes meissie :)

knuffel

Jolanda Cuper zei

Altijd leuk om te zien wat het nu weer wordt. Bij groeit het kaart maken ook altijd tijdens het doen!
Groetjes Jolanda.

Margreet zei

Wat een leuke bloemkaart, geeft je al weer een beetje een lente gevoel ;-)

groetjes van Margreet

Terray zei

Wat een mooierd zeg!!!
Stuur je deze kaarten ook naar mensen toe of maak je ze echt voor de sier

Lynne zei

Hi Jamie

How busy you have been. I have had computer problems, it has been a real nuisance. I love your cross stitch.

Lynne.x

Kaatje zei

mooi papier, mooie kleuren, kortom mooi kaartje!

groetjes,
Annika

regina zei

hoi

super leuk kaartje!!

mooie kleuren!!

gr regina

Margo zei

Wat een schatje!
Bedankt voor je leuke comment !
Groetjes
Margo

scraplouise zei

Hij is prachtig geworden!.

gr.Louise

Lia zei

Schitterend gemaakt Jaimie, superleuk.

groetjes Lia

Mascha zei

Schittrend!
Groetjes Mascha

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje Jamie, leuk al die bloemetjes op een rij. en lekker toch die impulsieve handelingen die we af en toe maken anders wordt alles zo standaard.

gr annemarie en merit

Marianne zei

Dan was je nog net op tijd voor de challenge, want er staat al een nieuwe op. Een mooie kaart Jaimie

Kristel zei

Een schitterende kaart Jaimie! Prachtig zo met die kleuren, het is een mooi geheel!
Groeten Kristel

Thea zei

Prachtige bloemenkaart Jaimie!

Groetjes Thea

Karin zei

Hey Jaimie,
Hoezo? Impulsief? Is zo herkenbaar.
Maar dat geeft meestal de mooiste kaarten. En dat zie je zo aan jouw pracht van een kaart. Top hoor!
Groetjes,
Karin

Wendy Kamp zei

Hoi Jaimie!

Ik vind je kaart heel mooi geworden! Schattig zo met die bloemetjes!

Groetjes,
Wendy

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en succes met de
challenge

gr hetty

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Gerda Hartman zei

Het is weer meer dan schattig.

nicolet zei

Schitterend omte zien!
Groetjes Nicolet

Tinie zei

Wat een mooie, lieve kaart.

Groetjes Tinie

Patricia Garcia zei

Love all your flowes, pretty colors and great image!!

Hugs,
Patricia