zondag 19 december 2010

Forever Friends

Hallo allemaal,

Vanmiddag me bezig gehouden voor de Forerver Friends challengeblog, daar is de challenge, " A Door Hanger",
Nog eens een plaatje uit mijn agenda gehaald van forever Friends hiervoor, ik heb er een kersthanger van gemaakt,
de template heb ik gevonden via google , maar weet dus niet meer waar helaas.
Voor het papier ben ik in mijn restjesdoos gaan snuffelen en vanboven heb ik een krans in blaadjes gemaakt, en nog wat afwerking en een zelf een tekst geschreven, dat zien jullie wel zekers :-)

Dit is mijn creatie geworden,



Groetjes,

27 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super mooi

gr hetty

nicolet zei

Wat een leukerd Jaimy!
Groetjes Nicolet

susie zei

Dit heb je weer eens super gemaakt meiske !

knuffel

joanne wardle zei

lovely hanger, thanks for taking part in the forever friends challenge

Karin zei

Hey Jaimie,
Wat een leuke creatie. Leuk ook om als kerstwens bij je geburen te hangen.
Groetjes,
Karin

Tinie zei

Wat een leuk idee!!! Prachtig.

Groetjes Tinie

Linda zei

Wat een schatje is dat joh
gr linda

Thea zei

Super, die is mooi geworden!

Groetjes Thea

yvon zei

Onweis mooi geworden. Groetjes, Yvon

patricia zei

hoi jamie
wat is het een hele tofe deurhanger geworden
groetjes patricia

Aleida zei

Leuk!! Vooral dat hanggedeelte - die hulstblaadjes! En een heel mooi plaatje.
groetjes,

beyond the invisible zei

Wat ziet jouw deurhanger er mooi uit!! Ik vind dat beertje ook altijd zó schattig!
lieve groetjes jolanda

regina zei

hoi

ooo wat een super mooie deurhanger!!

ik vind het een schatje!!

gr regina

stempelfreaks zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan Jaimy.
Groetjes Astrid & Larissa

Cards by Jol zei

wat een leuke deurhanger, leuk gedaan de krans met blaadjes.

groetjes jolande

Riet zei

Wowww Jaimie,wat heb je dat prachtig gemaakt,echt super.

Liefs Riet.

Pauline zei

jij gaat ook maar door met de kaartjes, complimenten, is toch een geduldwerkje!

Tamara zei

Erg leuk gedaan Jaimie!!
xx Tamara

marika zei

wow,wat een schattige deurhanger zeg!Hele leuke vorm,erg leuk plaatje.Helemaal top wijffie!!!
succes met de challenge

groetjes,marika

jans zei

wat een mooie zeg grt jans

Gerda Hartman zei

Wat een lieverdje weer.

Kaatje zei

hartstikke leuk gedaan!!

groetjes,
Annika

Anneke zei

Wat is die leuk Jaimie :)
En zo schattig he die beertjes!!
Groetjes Anneke

Margo zei

Wat een leuke deurhanger !
Veel succes met de challenge !
Groetjes
Margo

Mascha zei

Wat een leuke deurhanger.
Groetjes Mascha

cristel zei

het is een schatje hoor
grtjs

Poppy zei

Great hanger,Thanks for joining us at Forever friends.
poppy