dinsdag 14 december 2010

Géén kerstman, maar een kerst....?

Hallo allemaal,

Ahah, jullie hebben dus ook geen tijd te koop en ook nog niet gevonden lees ik, hihi.
Dan zoeken we met zijn allen maar wat voort hé !

En neen hoor, ik maak nooit zoveel kaarten tegelijk hoor, ik heb teveel hobby's en ben met teveel tegelijk bezig, maar nu is het zo moeilijk om tijd te vinden om maar één hobby, dat ik gisteren al blij was, met gewoon mijn papieren uit te zoeken, daarvoor moest ik nog geen kaart maken, maar dan heb je toch het idee gehad dat je ietsje hebt kunnen/mogen doen die dag hé :-)

Maar van de papieren die ik gisteren liet zien, daar heb ik vandaag, van de bovenste rij, het linkse papier al van verwerkt tot een kaartje,
ik ga mijn kaart laten meedoen aan de Cupcake craft challenges, daar is de challenge, "non-traditional christmas".
Beide digi's zijn van TLC, dan mos op de rand van de digi gedaan, vond het origineel passen bij deze digi.
Op de kleine bloempjes heb ik witte kleine ronde plakparels gedaan, vond ik zo mooi met het papier uitkomen.
En natuurlijk is de doos chalk ook weer tevoorschijn gehaald :-)

Dit is mijn kaartje geworden,



Ik ga vanavond proberen langs te komen op jullie blogjes, het is me gisteren niet bij iedereen gelukt, sorry.

Groetjes, Jaimie

35 opmerkingen:

Lori zei

AwwI love it, fantastic as always Jaimie!

Jolanda Cuper zei

Super leuk dat mos op die kaart!
Blijft dat wel zitten?
Groetjes Jolanda.

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Wat een schattige kerstkabouter!
Lief kaartje geworden hoor in een weer passende omgeving, leuk gedaan!

groetjes van Margreet

Kaatje zei

wat een superleuk kaartje! Enne potjes tijd heb ik helaas ook nog in geen enkele winkel gevonden ;-)

groetjes,
Annika

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart Jamie, die tekst is ook heel toepasselijk!!En tijd, ja jammer dat daar nu geen winkeltje voor is.

patricia zei

hoi jamie
wat een schatje is het geworden
groetjes patricia

M@rjan zei

Wat een leukerd!! En ik bewonder echt jouw foto´s van je kaarten met die mooie entourage!

Groetjes, Marjan

Pauline zei

Origineel met dat mos!
Een leuke kabouter hoor,
groetjes Pauline

Aleida zei

Wat een leuk kaartje! Is het echt mos?
groetjes, (en geen tijd verspillen met tijd zoeken, he?)

Margo zei

Hey Jaimie,
dat is een leuk kaartje geworden, origineel zo met dat mos !
Groetjes
Margo

beyond the invisible zei

Wat heb je dat leuk bedacht met dat mos langs de rand! Echt heel leuk geworden!!
groetjes jolanda

Kristel zei

Een prachtige kaart weer Jaimie! Zo mooi!
Groeten Kristel

Linda zei

geweldig wat is dat een leuk kaartje geworden, leuk met dat mos
gr linda

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

marika zei

da ziet er weer super uit zeg!Was vandaag bij pipoos,maar helaas jou niet gezien.Is al lang geleden hé

groetjes,marika

Sandraatsjuh zei

ik dacht al wie tikt daar aan de andere kant van het scherm! maar het was de Kerstkabouter!

Leuk leuk!!

Liza zei

Gorgeous work, I love the colours you have used. Thanks for joining us at CCC.

Liza x

susie zei

Tis weer een schoontje zenne meiske !
Is mooi zo met het mos erop hé :)

knuf

scraplouise zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt leuk idee zo met dat mos!.

gr.Louise

Cards by Jol zei

Ho Ho Ho wat een leuke kaart en het mos wat je hebt gebruikt, geniaal.

groetjes jolande

Thea zei

Hoi Jaimie,
Wat een ontzettend vrolijke kerstkaart, leuk gedaan met de mosrand.

Groetjes Thea

Gerda Hartman zei

Wat een geinig kaartje weer. Ik hou het voor gezien voor vandaag. Ga lekker naar mijn mandje.

Tinie zei

Hele mooie kaart en wat een idee van dat mos!

Groetjes Tinie

regina zei

hele mooie kaart heb je gemaakt en ergg leuk met dat mos!!

gr regina

cristel zei

ik vind hem super leuk en een tof idee zo met dat mos erlangs
grtjs

Saskia zei

Superleuke kaart Jaime!!!!!

Lieve groetjes, Saskia :)

Lia zei

Hij is leukkkkkkkkk Jaimie, super hoor.

groetjes Lia

Anneke zei

Wat een leuke kerstelf Jaimie :)
Zo leuk dat kaartje
Groetjes Anneke

Marianne zei

een leuke kerstkabouter Jaimie, leuk met dat mos.

Riet zei

Wat een mooi kaartje Jaimie,lief dat stempeltje.

Liefs Riet.

Shelly zei

Hi! I love your Christmas card, great design! Thanks for joining us at Cupcake. Shelly x

Sabina zei

Hallo,
a very nice christmas card!

CreatewithTlc zei

That turned out very cute~! Love how you put a border around the gnome.
Thank you for using one of my sentiments.
Paulette,
TlcCreations

Krisa zei

So beautiful!

Trina zei

These look good together!