dinsdag 7 december 2010

I hope for ..

Hallo allemaal,

Dank u voor jullie reacties voor mijn awards en voor ons dochter, die haar vandaag na de middag gelukkig beter begon te voelen en wilde eten, dus verse tomaten-groentensoep gegeven, tot hier toe nog alles ok met haar buikje :-)
Morgen heeft ze een half dagje school, dat is goed om terug te gaan.

En dan nu hier is eindelijk mijn kaartje, de sketch is van Create for fun, en de stempel is van TLC,

mijn schoonvader had mij zo een leuk plakvilt gegeven in rood en bordeaux en ik wilde daar al een hele tijd iets mee, en nu wist ik wat, ik heb uit het rood vilt vierkantjes gesneden en dan een dun koordje errond gedaan en zo krijg je leuke cadeau'tjes :-)
Ik wilde dat het baby'tje aan het dromen was, van cadeau'tjes, dus denkballon gemaakt erbij, ik heb mijn droge chalk gebruikt, wat gebruik ik die doos toch graag!!

En dit is mijn creatie geworden,



Ik hoop dat mijn kaartje het wachten waard was voor de dames die in spanning zaten?!

Groetjes,

31 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Hij is erg leuk geworden Jaimie!
Groetjes van Ageeth

patricia zei

hoi jamie
wat een leuke kaart
groetjes patricia

yvon zei

Ach, wat een schatje. Leuke kaart. Fijn dat het met je dochtertje weer wat beter gaat.
Groetjes, Yvon

Margo zei

Ziet er geweldig uit !
Groetjes
Margo

susie zei

Zo'n schattige stempel, mooie kaart ermee gemaakt meiske en heel mooi ingekleurd.
Gelukkig is het beter met kleindochter hé.

Dikke bees

Sandraatsjuh zei

Oh Jaimie wat is dat mooi geworden! wat een pracht van een kaartje!

EN blij om te horen dat het beter gaat met je dochter!

Liefs Sandra

Kaatje zei

wat een leukerd! Schattig stempeltje.

groetjes,
Annika

Linda zei

wat een schatje
gr linda

Carla zei

Leuke kaart, Jaimie!
En het papier..... super!!!

Groetjes Carla

stempelfreaks zei

Wat een schattige kaart zeg. Fijn dat het met je dochter weer beter gaat.
Groetjes Astrid & Larissa

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Karin zei

Een schat van een kaartje. En die vilten rechthoekjes als doosjes voorgesteld, wat een goed idee.
Groetjes,
Karin

Mascha zei

Wat is de kaart leuk en zo lief.
Groetjes Mascha

regina zei

hoi

wat een schattig kaartje!!

gr regina

Anneke zei

Hoi Jaimie,
Wat een super leuk kaartje!
En zooo leuk die cadeau'tjes :)


Groetjes van het verzopen waterkieken ;) haha...

Margreet zei

Wat een enig kaartje Jaimie!
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met jullie dochter.

Tamara zei

Hoi Jaimie, wat fijn dat je dochter weer is opgeknapt!
en wat een ontzettend leuk kaartje Jaimie
Echt een onwijs leuk idee, die kadootjes, dat ideetje ga ik zeker ook een keertje gebruiken! hihi. Dank voor de inspiratie
fijne avond
xx Tamara

CreatewithTlc zei

Great card~! Thank you for making the digi look so cute.

Paulette
TlcCreations

Gerda Hartman zei

Wat een schitterend kaartje. Hoop dat je dochtertje weer is opgeknapt. En die poezen, wat moet ik er nog van zeggen, zo super lief. Dat ze nog kunnen slapen zo.

cristel zei

ziet er weer leuk uit leuk idee met de kadootjes
grtjes

Thea zei

Hoi Jaimie,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Thea

M@rjan zei

Fijn dat je knidje weer beter gaat. Je kaartje is een snoesje, mooi gemaakt met die prachtige cadeautjes erop.

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Gelukkig dat je dochter weer aan de beterende hand is. Je kaartje is wel erg lief! Leuk dat idee van die cadeautjes!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

fijn dat het weer beter gaat met je dochter.
je kaart vind ik heel mooi.
lief de dromende baby en de cadeau'tjes, perfect gedaan zo met het vilt.

groetjes jolande

Kristel zei

Een schitterende kaart weer Jaimie!!
Groeten Kristel

Afke zei

Hoi Jaimie,
Leuke kaart. Ach, wat droomt ie lief. En die kadootjes van vilt doen het ook goed.
Groetjes,
Afke

Patricia Garcia zei

Sweet card, adorable image!

Hugs,
Patricia

Tinie zei

Wat een mooie kaart en dat afdrukje......helemaal super!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Hij droomt vast van een dag waar 25 uur in zit..... Het is een mooi kaartje geworden!
groetjes,

Riet zei

Schitterende kaart Jaimie,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Marianne zei

ooh, wat een lieverdje, heel mooi hoor.