maandag 20 december 2010

I would not...

Hallo allemaal,

Dank u voor de lieve reacties op mijn vorige postjes !

In de loop van de dag heb ik deze kaart gemaakt, de sketch is van Crazy 4 challenges, C4C67 en bij crafty creations challenge hadden ze een foto inspiratie challenge, dus ik ga mijn kaartje daar ook laten meedoen, de digi's zijn beide van TLC,

Dit is wat ik ervan gemaakt heb,



Ons dochter is ziek, ze is nu twee daagjes thuis geschreven, want ze heeft ontsoken bovenste luchtwegen. en moeten haar behandelen met de aërosol (ken ik nog van toen den oudste baby was, die heeft dat veel moeten doen),
ppff, er hangt toch écht niks goed in de lucht hé, je hoort niks anders dan zieken overal, zelfs de dokteres zei dat het écht onder de mensen zit hoor!

Tot straks op jullie blogje !

Groetjes,

16 opmerkingen:

Anoniem zei

wat erg voor de kindjes is te hopen dat alles rap beter is zeer mooi kaartje proficiat hihi ben eindelijk eens eerst

Linda zei

Wat een lief kaarrtje en beterschap voor je kindje
gr linda

Anneke zei

Wat een lief kaartje!
En dat is niet leuk voor je kleine meid, vertroetel ze maar goed :)
Groetjes Anneke

Pauline zei

Vervelend een hoestende of benauwde dochter!
Mijn kinderen hebben dat ook allemaal gehad, mijn oudste moet nog steeds medicijnen in sommige periodes.
Beterschap hoor!

groetjes Pauline

Kaatje zei

wat een schattig kaartje! Beterschap voor je dochter!

groetjes,
Annika

Aleida zei

Je kaartje is heel mooi geworden! En maar hopen dat je dochter snel opknapt.
groetjes,

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje en van harte
beterscap met je dochter

gr hetty

Papertrails by a paper lover zei

This is really cute! Thanks for joining us at Crafty Creations! :) Amy

Cards by Jol zei

schattig kaartje heb je gemaakt, met weer zo,n leuk afdrukje.
Beterschap voor je dochter.

groetjes jolande

Lia zei

Wat heb je een leuk kaartje gemaakt Jaimie, en wat sneu dat je dochter ziek, bah weet wat het is een ontsteking van de luchtwegen, hopelijk knapt ze snel op.

groetjes Lia

regina zei

hoi

ochhhh hij is superleuk!!

gr regina

Ilonka zei

hoi Jaimie wat een schitterend kaartje. En beterschap met je dochter.
Ik wil je toch een reactie geven. En bedanken dat je het afgelopen jaar berichtjes achter gelaten hebt op mijn blog.
Een hele fijne feestdagen en een goed uiteinden.

lieve groetjes Ilonka

cristel zei

een prachtige kaart met leuke tekst hopelijk is je dochter weer vlug beter

Mascha zei

Beterschap met je dochter.
Wat een heel leuk kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Mascha

marika zei

en weer een superleuk kaartje!
en ocharme Illyana,zo ziek zijn is nie leuk hé,en zeker niet met de vakantie die voor de deur staat

groetjes,marika

susie zei

Tis stillekes nu, dat kleindochter maar rappekes genezen mag zijn en het rare gevoel in haar keel weg is !!

Je kaartje is weer fantastisch !
Zo mooi ingekleurd en hihi , kleindochter loopt ook in haar roze pyjama rond hé.

Warme knuffel voor allebei xxx