vrijdag 17 december 2010

I'm sorry

Hallo allemaal,

Ik heb terjuist nog even dit kaartje gemaakt, ik kon snel werken, want het papier had ik al klaar liggen van in de week ,
ook de digi was toen al gekozen, deze komt van Beccy's place, en de sketch komt van Create for fun , de tekstdigi is van TLC.

Ik vond de digi zo cool (maar ook schattig toch hé, hihi), dat ik er een jongens-/mannenkaart van wilde, dus ik het het kaartje verder heel simpel gelaten !

Dit is mijn kaartje geworden,



Ik kom straks op jullie blogjes kijken hoor, maar nog even druk hier nu,

tot later,

Groetjes,

15 opmerkingen:

Linda zei

Wat is ie leuk geworden echt een schatje
gr linda

Anoniem zei

leuk kaartje is dat weer eentje dat mooi in het rijtje past

stempelfreaks zei

Hij is erg leuk geworden. Wat een schattig afdrukje!!
groetjes Astrid & Larissa

Saskia zei

Oooh... een lieve én een stoere kaart! Mooi, mooi!!

Saskia :)

Karin zei

Hello Jaimie,
Ja, een coole jongenskaart is het geworden.Vind het een stoer kaartje.
Groetjes,
Karin

Pauline zei

Erg grappig dat draakje!

Jolanda Cuper zei

Vrolijk kaartje hoor! Voor een vrolijk menneke?
Groetjes Jolanda.

Thea zei

Superkaartje Jaimie, echt iets voor een cool manneke!

Groetjes Thea

Cards by Jol zei

superkaartje en de digi is zo leuk, inderdaad lief maar ook cool.

groetjes jolande

Margo zei

Wat een leukerdje !
Groetjes
Margo

cristel zei

een super cool kaartje
grtjs

susie zei

Cool die gast hé , hihi.
Goei stempelke uitgekozen en je kaartje is mooi meiske !

knuffel

M@rjan zei

Wat een leuke kaart!!



Groetjes, Marjan

Kristel zei

Een schitterende kaart weer Jaimie!
Prachtig gemaakt!
Groeten Kristel

Margreet zei

Prachtig door de eenvoud! Echt een stoer kaartje hoor :-)

groetjes van Margreet