zaterdag 18 december 2010

Kaartje en update kruissteek

Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik een kaartje gemaakt, met de al nieuwe sketch van Create for fun, de digi is weer ééntje van Beccy en de textdigi weer van TLC, deze kaart doet ook mee aan Diecut dreams challenge blog, daar is de challenge " Fairies", ik hoop dat ik het goed gedaan heb zo?!

Dit is mijn kaartje geworden, (de kleuren komen niet goed tot zijn recht op de foto helaas),



Dan heb ik ook nog wat steken bijgezet,



Tot later op jullie blogje!

Groetjes,

18 opmerkingen:

beyond the invisible zei

Wat een vrolijk kaartje is dit geworden! Ik krijg het er wel koud van als ik er naar kijk... zo in haar badpak hihihi.
Je borduurtje gaat lekker hé?
liefs, jolanda

Anoniem zei

weer een mooi kaartje proficiat

Anneke zei

Hoi Jaimie,
je kruisjes steek ziet er al heel leuk uit!!
En wat een grappig kaartje!! :)
Groetjes Anneke

Tracy zei

Thanks for joining Die Cut Dreams challenge with this great entry, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Debs zei

Wow! definitely brought a chuckle, love your fairy, thanks so much for joining us at Die Cut Dreams and wishing you a wonderful Holiday Season
Debs
xxx

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!!
een grappig plaatje!!

gr regina

Pauline zei

Zo, jij hebt weer wat tijd voor je zelf gehad!
Leuk hoor, dat kaartje en die arm van de kerstman!

susie zei

Ze heeft er zin in, deze dancing queen , dat ziet men zo hé ;)
Is weer een mooi kaartje geworden meiske !
Maffe stempel gekozen, hihi..
En der komen meer steekskes bij sê !

knuf

Annemarie en Merit zei

leuk kaartje Jamie succes met de challenge.Ene....steekje voor steekje kom je dichterbij

Bietje zei

Het kruissteekpatroontje is geweldig. Zou ik zelf ook wel willen maken.

Linda zei

leuk kaartje
gr linda

Cards by Jol zei

leuk kaartje, grappig afdrukje.
je borduurwerk gaat goed zie ik,

groetjes jolande

scraplouise zei

Wordt helemaal vrolijk van dit kaartje!

gr.Louise

M@rjan zei

Hahaha, erg leuk kaartje en ga zo door met je kruissteekjes, Jaimie!

Groetjes, Marjan

Tamara zei

wat een schattig kaartje Jaimie
en de kruissteekjes schieten al lekker op ;-)
fijne zondag
xx Tamara

tiny zei

Hallo Jaimie,
Wat een leuke stempelafdruk is de eerste.Eens een die niet voldoet aan de barbie eisen.hahaha
Ik had je trouwens een mailtje gestuurd of je op facebook mijn vriendin wilde worden, maar heb niets gehoord.Ik zou het wel leuk vinden.Ik ben momenteel ook niet zo actief op mijn blog.momenteel een beetje last van mijn FM.
Dan hoor ik het nog wel.liefs tiny

Margo zei

Ziet er goed uit zeg !
Groetjes
Margo

cristel zei

een heel leuk kaartje heb je weer gemaakt
grtjs