zaterdag 4 december 2010

Kerstlabel,...

Hallo allemaal,

Eerst even zeggen dat mijn goede voornemens om aan mijn kruissteekje te beginnen, nog steeds bij goede voornemens is gebleven ;-), gisterenavond en vanmiddag bezoek gehad, nog in de keuken bezig geweest, ..
maar het werkje is goed bewaakt hoor , onze kater gaat er letterlijk op liggen.



Tot de katten sneeuw zien en zich dan afvragen waar Minty toch blijft, want ze moet door de sneeuw naar huis komen nu,



Tja en van naar de sneeuw te kijken, krijg je dorst hé...dus konijnen en katten drinken gezellig tesamen even een slokje :-)



Vandaag heb ik me weer in de keuken bezig gehouden. Ik heb francipanecake en rijstpap gemaakt en een bordje aan mijn mama gebracht, hihi, zij is voor mij wanten aan het haken, ik moet toch zien dat ze op krachten blijft hé, dus breng ik haar wat lekkers natuurlijk :-)



En dan had ik een sketch gezien bij 2sketches4you, voor kerstlabels, en ik dacht dat nog te maken vandaag, dit zijn mijn labels geworden, met de overige tijd die ik telkens nam tussen alles door,



Ik ga sebiet nog proberen langs te komen bij jullie blogje hoor.

Groetjes,

23 opmerkingen:

Tamara zei

wat een leuke post weer op jouw blog vandaag. Wat een heerlijke foto's van je diertjes...
Mooie labels heb je gemaakt
fijne avond
xx Tamara

Aleida zei

Goede voornemens zijn ook goed in december, hoor!
groetjes,

Margreet zei

Wat is het toch een gezellige beestenboel bij jou!! Een schattig gezicht, het konijn en de kat die samen uit één bakje drinken. Mooie labels heb je gemaakt, ik ga meteen even op die site kijken. Groetjes, Margreet

Pauline zei

Mmmm, kan je hier ook eens wat lekkers komen brengen??
Ziet er zo heerlijk uit!
Haha, gekke beesten he!
Mijn poesje probeerde door het glas heen sneeuwvlokken te vangen, dacht vast dat het veertjes waren!
En ja, ik heb ook een konijn, daar gaat het prima mee, zoals je kon zien heeft hij een speciale hoes om het hok. Ook geef ik extra veel stro.Wel opletten dat zijn drinkfles niet bevriest.
groetjes Pauline

susie zei

Oh en lekker dat dit was meiske en ineens had ik de kracht om verder aan jouw wanten te haken, hihi.
Mooie labelkes !
Toch lieve beestjes hé :)

knuf en kus

miriam zei

leuke foto's van je diertjes zeg .
Ook je label kaartjes zijn leuk geworden.

Het was inderdaad kou op de mangen ze rijdt gelukkig binnen.

Er staat wat klaar voor je op mijn blog gewoon omdat ik vindt dat je die verdient

gr miriam

Jolanda Cuper zei

Mooie kerstlabels! Leuk al die dieren bij ons vinden de poezen het niets om in de sneeuw naar buiten te gaan!
Groetjes Jolanda.

Thea zei

Wat heb je er weer een gezellig verhaaltje gemaakt, ik vind je labels prachtig!!!

Lieve groetjes
Thea

Hetty zei

Nou je labels zijn echt mooi geworden en de kat waakt goed op je borduurwerk

gr hetty

Cards by Jol zei

wat een prachtige lables heb je gemaakt, lieve keurtjes heb je ervoor gebruikt.

groetjes jolande

Carla zei

Hoi Jaimie,
Je hebt weer wat lekkers gemaakt zeg!
Ik hoop dat moeders het zich ook heeft laten smaken.
Je labeltjes zijn ook leuk, net als de creaties van de afgelopen keren.

Groetjes Carla

tiny zei

Hallo Jaimie, ik heb je wnten gezien, en ik vind ze zo mooi!De bloem maakt het helemaal af.Je verwent je mamsie ook wel erg hoor!Dan wil ik ook wel proberen wanten voor je te maken.hahahMaar daar zal niks van terecht komen met mijn breikunsten.Wat een lieve labels voor de kerst, komt er een kadootje aanof is het gewoon voor de sier?
groetjes tiny

cristel zei

mooie en lekkere fotos en je kerstlabeltjes zien er sjeik uit hoor
grtjs

Kristel zei

Die zijn prachtig geworden Jaimie! En wat een schitterende foto's van je katten!
Groeten Kristel

M@rjan zei

Zo, die zijn mooi Jaimie!!
Je foto's zijn erg leuk om naar te kijken, zeker die van het konijn en de kat die samen drinken.

Groetjes, Marjan

beyond the invisible zei

Wat mooi zijn de labels geworden!! En wat lief dat de katten en konijn uit 1 bakje drinken!!
fijne zondag, liefs jolanda

regina zei

hoi

leuke labels heb je gemaakt!

en wat gezellie al die beestjes en ja dat klinkt bekend ik heb hier ook een kat die altijd op mijn scrapwerk gaat liggen!!

gr regina

Debby zei

wat een leuke beestenboel heb je toch
zo leif die foto van konijn en poes samen drinkend uit de bak

ook je knutsel werk ziet er weer toppie uit
fijne zondag nog
Liefs Debby

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, ik heb eens even zitten snuffelen op je blog, wat een leuke dingen heb je weer gemaakt de afgelopen tijd! En weer zo lekker in de keuken bezig geweest! Heerlijk! Fijne zondag gewenst. Liefs Marianne

Linda zei

dat zijn mooie labels joh, ook je katten foto zijn heel leuk
gr linda

Wendy Kamp zei

Zo wat ben je druk geweest! Het ziet er heerlijk uit hoor...
En wat een leuke tags heb je gemaakt, prachtig!
Ik wens je een leuke zondag!

Groetjes,
Wendy

Tinie zei

Hele mooie labels zijn het geworden, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Dat heb je prachtig gemaakt die labels Jaimie.

Liefs Riet.