woensdag 22 december 2010

Kindjes ziek thuis

Hallo allemaal,

Ppff, wat een weer hé, mijn kinderen zijn amper ooit eens ziek en nu zijn ze beide al twee keer ziek geweest in deze maand
en nu zijn ze ook beide ziek thuis, langs de éne kant begint hun kerstvakantie al, dus dat is al leuk hé :-)

Vandaag dus niet aan iets creatiefs toe gekomen :-(

Ik wil jullie nu al een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen en dank u om jullie steeds intresse in mijn blogje en lieve reacties ieder berichtje!



Groetjes,

19 opmerkingen:

regina zei

hoi

hele fijne feestdagen en beterschap met de kinderen!!

gr regina

Linda zei

Fijne feestdagen en beterschap voor de kinders. gr linda

Lia zei

Ach wat sneu, nou hopen dat ze beide opknappen he?
Fijne dagen en tot gauw.

groetjes Lia

Terray zei

Beterschap met de kindjes, hopelijk zijn ze met kerst zover opgeknapt dat ze wel kunnen genieten.
Ik wens je ondanks de ziekenboeg hele fijne feestdagen.

Groetjes
Tertia

scraplouise zei

Wat vervelend nou, hoop dat ze met de Kerst opgeknapt zijn en dat ze kunnen genieten van Kerstmaal ik denk dat het vast heel lekker wordt.

Sterkte!.

gr.Louise

Margo zei

Fijne feestdagen !
Als het je een troost kan zijn, mijn dochtertje heeft de hele nacht overgegeven !
En dat vlak voor de feesten !
Groetjes
Margo

Kitty zei

He wat jammer nou twee zieke kindjes,beterschap gewenst hopelijk zijn ze snel weer beter.
Ook ik wens jou en je gezin gezellige Kerst toe.

Groetjes Kitty

beyond the invisible zei

Wat jammer... precies ziek in de kerstvakantie. Heel veel beterschap en geef ze maar een dikke knuffel.
Fijne feestdagen voor jou en je gezin!
liefs, jolanda

Margreet zei

Wat sneu voor Illyana en Alexander Jaimie, dat ze maar snel beter mogen worden.

Fijne feestdagen gewenst en vooral een gezond 2011!

groetjes van Margreet

Myriam zei

Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe. Hopelijk voelen je kindjes zich al vlug beter zodat ze ten volle kunnen genieten van hun vakantie.

Groetjes,
Myriam

Mascha zei

Beterschap met je kinderen.
Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2011!
Groetjes Mascha

Margreet zei

Jullie ook hele fijne kerstdagen hoor! Beterschap voor je kindjes....

Marianne zei

Kom je even langs op m'n blog ? Ik heb iets voor je.
Hopelijk zijn de kindjes snel weer beter.
Gezellige Kerstdagen
groetjes, Marianne

Jolanda Cuper zei

Tjonge wat een ziekenboeg! Heel veel sterkte en beterschap! Voor jullie gezonde feestdagen en een healty 2011! Groetjes Jolanda.

yvon zei

Ach, ik hoop dat ze snel weer opknappen. Ben zelf ook net weer een beetje aan de betere hand. Ik wens jou en je gezinnetje hele fijne kerstdagen toe en een geweldig 2011.
Groetjes, Yvon

Anneke zei

Dat is niet zo fijn, maar ja wel langere kerstvakantie :) Nog eeen fijne kerstmis en een gelukkig nieuwjaar voor je en je familie!!! ;)
Groetjes Anneke

anja zei

beterschap met de kindjes
hopelijk mrt de kerst zelf een beetje opgeknapt
liefs anja

Cards by Jol zei

beterschap, dat ze maar snel opknappen, ik hoop dat ze beter zijn met de fesstdagen.
fijne dagen en een mooi, liefdevol en creatief nieuwjaar.

groetjes jolande

marika zei

arme kindjes,en arme mama.Dat ze maar rap genezen zijn en kunnen genieten van hun vakantie

fijne feestdagen voor jullie allemaal

groetjes,marika