donderdag 16 december 2010

Kruisjessteek

Hallo allemaal,

Dank u om jullie leuke reacties weer !

Ik heb nog steeds tijd te kort hoor, ik ga voor volgend jaar meer uren in één dag bestellen!

Terjuist heb ik even een uurtje tijd genomen, niet voor een kaartje, maar voor mijn kruissteekje,
probleem is, tegen dat ik eraan kan beginnen, ben ik eigenlijk al te moe aan het worden, ppfff.

Gisteren had ik het ook al eens even vast gehad, maar dacht dat ik een fout had gedaan en had het terug opzij gelegd,
terjuist dan eens terug vast genomen en het was geen fout hoor,
ik was gewoon vergeten met het tweede rode kleurtje verder te gaan, dus ja, zo moet je niet verwachten tot het wit mooi gaat uitkomen dan hé, DEUH.....hoezo blond én moe :-)

Hier zie je een klein beetje steken bij, elke steek is er ééntje bij hé en ik zie wel voor welk jaar het af is :-)



Groetjes,

18 opmerkingen:

Elisa zei

Wat een leuk werkje, ben benieuwt hoe hij verder word

Aleida zei

Het is geen aangenomen werk, hoor! Het moet leuk blijven, iets dat je doet om te ontspannen. Anders is het net werken.
groetjes,

Margo zei

Ik vind het ongelooflijk knap hoor !
enneuh ik ga op mijn knietjes zitten voor Daphne (en vooral mijn toestel bij de hand houden:))
Succes met je kruisjessteek en elke dag een beetje he !
Komt wel goed, weet ik zeker !
PS : als je gevonden hebt waar je precies die extra uren moet bestellen laat je het weten he, want euh het is ondertussen bijna 22.00 u en ik denk dat ik in mijn bed kruip ipv te strijken :)
Groetjes
Margo

Pauline zei

Is toch al wat aan het worden!
En ja, wanneer het af zal zijn...als je te moe bent kan je het maar beter weg leggen.
Troost je, als je kinderen wat groter worden heb je weer wat meer tijd voor jezelf!
Alleen minder rust in je huis...zo is er altijd wat!
Dank je voor je lieve reactie op mijn blog!
Denk dat jij net zo'n lieve vriendin zal zijn als dat nodig is! En dat is zeker meer waard dan geld!
groetjes Pauline

Karin zei

Hello Jaimie,
Je kruisjessteekjes geraken wel af hoor, langzaam maar zeker. Denk maar eens aan het verhaal van de schildpad en de haas. Dus met een gelijk aantal uren, kom je er ook. Troost je, ik heb ook uren tekort denk ik.
Groetjes,
Karin

Anneke zei

wat leuk Jaimie,
en inderdaad je wordt er moe van! Vroeger moesten we dit ook in het school doen en ik kreeg er altijd zeer ogen van :)
Groetjes Anneke

beyond the invisible zei

Ach ja, er komen gelukkig nog heel veel meer kerstdagen... dus is het niet dit jaar klaar, dan maar volgend jaar!
Het wordt in ieder geval heel erg leuk!!
Dankjewel ook voor je hele lieve woorden op m'n blog hoor!! Dat doet me heel erg veel goed om allemaal te lezen!
lieve groetjes jolanda

Linda zei

Hij komt vanzelf wel eens af, haha ik ben met 4 grote lappen bezig, een kerstlap, een soort grieks schilderij, een zweeds landschap en een kabouter lap, maar daar ben ik al zeker 3 jaar mee bezig soms pak ik er eentje om weer wat aan te doen, maarja ik maak nu gewoon even meer kaartjes omdat me hand niet zo goed meer wil met borduren maar ik weet dat ze ooit af komen hoor. Dus er is nog hoop voor je hahaha.
gr linda

Annemarie en Merit zei

Knap werk hoor Jamie,meid doe het lekker op je gemaakt er staat toch geen HOUDBAARHEIDS Datum op(haha). ene....als je extra tijd besteld voor volgend jaar geef me dat adresje dan kan ik ook wat bestellen.

lieve groetjes Annemarie en Merit

scraplouise zei

Schuif er dan gelijk een paar naar mij door kom ook altijd tijd tekort. Volgens mij wordt je borduurwerk prachtig en troost je Keulen en Aken zijn ook niet op een dag hebouwd.

gr.Louise

Sandraatsjuh zei

Ja het begin is er en als je dat al hebt dan is er ook een eind! Dus het komt allemaal goed!

Fijn weekend.... en freubelen ze

Lia zei

Maakt toch niet uit hoe lang je er over doet?
Deed het vroeger ook heel graag, maar nu niet meer.

groetjes Lia

Yvon (jioya) zei

Wat een leuk werk,wel mee doorgaan hoor volgend jaar is er weer een kerst en dan kan deze lekker pronken.

Groetjes Yvon.

Hetty zei

Het begint al iets te worden en ziet er al goed uit

gr hetty

M@rjan zei

Gewoon pas doen wanneer je er zin en tijd voor hebt, joh. Komt allemaal best goed met dit kruissteekjes lapje. Is het niet dit jaar dan voor volgende Kerst!

Groetjes, Marjan

Patricia Garcia zei

Oh this is too cute, can't wait to see it finished, you are so crafty!!!

hugs,
Patricia

Saskia zei

Jaimie,

Zo, dat is al een goed begin hé!!

Fijn weekend!

Saskia :)

Wendy Kamp zei

Nou het begint er zeker op te lijken hoor, knap van je! Hopelijk kun je de rust vinden om het helemaal af te maken...

Groetjes,
Wendy