zaterdag 25 december 2010

kruissteek

Hallo allemaal,

Met onze zoon gaat het ondertussen beter, maar de kleinste blijft nog sukkelen, dus zij moet nog even door gaan met de aerosol hoor.

Lieve mensen , dank u voor de mooie kerstwensen, ik wens dan ook iedereen al het goede voor in 2011 en de volgende jaren ook natuurlijk :-) ( al het slechte laten we achter in 2010, dat weegt teveel in onze rugzak hé!) !!

Ik heb nog even wat gedaan aan dit kruissteekje, maar mijn motivatie voor dit kruissteekje is ineens spoorloos,
ik heb geprobeerd mezelf nog te verplichten om wat verder te doen tot na de kerstvakantie, maar ik doe niks als fouten dan,
dus dit is de laatste update, want ik ga het in de kast leggen nu en aan een ander werkje beginnen.



Ik heb gisteren ook nog een kaartje gemaakt, dat zal ik ergens in de loop van de dag ook nog plaatsen.

Groetjes,

7 opmerkingen:

Marianne zei

dat is een mooie vordering Jaimie, ik haal m'n fouten altijd direkt uit en dan ga ik weer verder. Maar als je teveel begint te misen is het idd beter om het werkje even aan de kant te leggen, zo doe ik het ook.
Nog een fijne kerstdag gewenst.

Sandraatsjuh zei

Zooo jij hebt voort gemaakt met je kruissteek!!

Beterschap met je kinderen en nog fijne kerstdagen!

Liefs sandra

marika zei

ja,als ge u alleen maar mist kunt ge het beter een tijdje opzij leggen he.
Fijn dat ge toch al een zieke minder hebt.

Vrolijk kerstfeest voor jullie allemaal!!!

groetjes,marika

Cards by Jol zei

wat jammer dat het niet meer wil lukken, het komende jaar maar afmaken dan he en misschien wat eerder beginnen?
Is toch een heerlijk werkje om van de zomer in de tuin te maken en zeker weten dat het dan op tijd af is.
fijn dat het met je zoon nu beter gaat, nu je dochter nog opknappen, fijne dag.

liefs jolande

Hetty zei

Het ziet er toch wel heel erg leuk uit
Ik wens jou en je familie hel;e fijne feestdagen

gr hetty

Tinie zei

Wat leuk! Ziet er leuk uit! Ik wens je sterkte met de zieken en wil je bedanken voor je reacties op mijn blog en hele fijne dagen toewensen!

Groetjes Tinie

Anneke zei

Veel beterschap met de zieken bij jullie in huis :) En een fijne feestdagen!! Groetjes Anneke