zaterdag 25 december 2010

Let it SNOW

Hallo allemaal,

Voor mijn kaartje van gisteren , zie het berichtje hieronder :-)

Vandaag heb ik dit doosje gemaakt, patroon is van Kitty Franken, het is voor de challenge van allesmetenoverklerurenmetderwents, daar is de challenge, een seeuwpop in het blauw:grijs en ook bij 3D cards challenge blog is de challenge een sneeuwpop, maar geen idee of een doosje ook ok is, of het een kaart moest zijn, maar ja zal het wel horen als het niet ok is hé :-)
voor het 3D effect heb ik de digi tot 3 maal geprint en ingekleurd en dan in laagjes opgeplakt, (sorry geen idee vanwaar ik deze digi heb opgeslagen, iemand een idee?), de tekstdigi is een freebie van Meljensdesign (zet ik dit juist?)

Dit is mijn doosje geworden,







Ik wens verder iedereen nog een fijne kerst !!

Groetjes,

20 opmerkingen:

Hetty zei

Zo dat ziet er weer super leuk uit en ik wens jou en je familie ok hele fijne dagen

gr hetty

Tamara zei

wat een leuk doosje is dat geworden Jaimie!
fijne kerst!
xx Tamara

Pauline zei

Lekker aan het knutselen dus met de kerst!
Groetjes en gezondheid voor jullie allemaal,
Pauline

susie zei

Wat een schattig doosje !
Heb je weer knap gedaan hoor meis !

knuf

Jolanda Cuper zei

Ha Jamie,
Ik vind het doosje helemaal oké!
Mooi sneeuwmannetje dat heb je goed opgeslagen! Leuk gedaan met die 3D techniek!
Groetjes Jolanda.

Bietje zei

Gaaf hoor, ik zie het helemaal voor me, een hele rij met dit soort doosjes op de kersttafel. Of leuk op iedere plaats aan de kerstdis, met een kleine verrassing er in.
Fijne feestdagen

regina zei

hoi

prachtig doosje!!

gr regina

Cards by Jol zei

ziet er helemaalt top uit, prachtig gedaan in het 3D.

groetjes jolande

Carla zei

Hoi Jaimie,
wat een leuke doosje en zeker een leuke digi. Meljen's he?
Jij nog ook nog een fijne dag!

Groetjes Carla

Linda zei

Wat een schattig doosjes is dta. dank je wel voor het meedoen met 3D cards challenge.
gr Linda

marika zei

schattig doosje zeg!
wat zit erin?

groetjes,marika

Patricia Garcia zei

Wonderful!!! Love the cute snowman and the 3-D look!! Great little box!!

Hugs,
Patricia

KarinsArtScrap zei

heel mooi doosje, met een hele leuke sneeuwman.

groetjes karin

Dina zei

leuk doosje, bedankt voor het meedoen bij deerwent

Gusta zei

wat een leuk doosje

gr Gusta

Riet zei

Wat een prachtig doosje Jaimie.

Liefs Riet.

nora zei

Wat een mooi doosje heb je gemaakt Jaimie!!Schitterend.Groetjes Nora

Kaatje zei

hartstikke leuk doosje!

groetjes,
Annika

Nicole zei

Wat een leuk doosje, leuk ook met dat 3D effect. Bedankt voor het meedoen met de Derwent-challenge.

Metsje zei

Leuk zeg je creati emet de sneeuwpop en bedankt voor het meedoen aan de challenge
Groetjes Metsje ( DT lid 3d Cards )