vrijdag 10 december 2010

Merry christmas

Hallo allemaal,

Terjuist snel dit kerstkaartje gemaakt,

de sketch komt van Mojo Monday en bij Diecut dreams christmas club, is de challenge santa's sack.
Ik heb op internet een kleurplaat geprint, een tekstdigi van TLC gebruikt, ik vind die site ook wel geweldig leuk,
dus jullie gaan meer zien voorbij komen van daar hoor, ook van Becky en Sliekje ligt er weer ééntje klaar, aan deze drie dames dank u om zo een toffe digi's aan te bieden aan ons hoor!!!
Hihi, mijn mama was net een elastische draad uit mijn dochter haar muts aan het halen die stuk was, maar ik kon hem nog gebruiken voor aan de tekstdigi te hangen hoor :-)

Dit is mijn kaartje geworden,



En verder ben ik met de kruissteek begonnen, tussen de verplichtingen door hé!



Groetjes,

25 opmerkingen:

M@rjan zei

Erg leuk, je kaartje! Dat kruissteekjesproject belooft wel erg leuk te worden! Doe je best, Jaimie. :)

Groetjes, Marjan

susie zei

o-o-o.. das een toffe kaart meiske !
En de inkleuring verbeterd met de kaart !
Mooie papierkeuze en opstelling ! ( heb je weer heel goed gedaan) :)

dikke bees

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie,

Tsjonge wat een prachtige kaart is dat geworden, mooie sketch ook! en ja ook al is iets kapot vaak kan je het dan ook wel weer ergens anders voor gebruiken en zo zie je maar weer lang leve het elastiek! alleen las ik het verkeerd ik las elektrisch hahah beetje vermoeid denk ik (neee niet zeggen dat ik TOCH toe ben aan een bril!!)

En je kruissteek gaat ook met sprongen euhm ik bedoel kruisjes vooruit!

liefs Mij

Margreet zei

Wat een lief kaartje Jaimie!!!
Mooi kruissteek-patroon. Wel tellen en erbij blijven natuurlijk ;-)

Fijn weekend gewenst.
groetjes van Margreet

marika zei

leuk kaartje!

groetjes,marika

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje Jamie, en dat kruissteekjes patroon is ook heel leuk.

Linda zei

wat een mooi kaartje
gr linda

Pauline zei

Hai, hai, leuk dat je elke keer mijn blogje bezoekt!
En nee, het gaat nog niet zo goed met mijn dochter, ze heeft nu al 10 dagen hoofdpijn, maar schijnt normaal te zijn...ze kreeg er een zware boekentas tegen.( en dat was natuurlijk NIET normaal)

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jaimie.

Liefs Riet.

stempelfreaks zei

Hij is weer erg mooi. HEt kruissteek patroon ziet er ook erg leuk uit.
Groetjes Astrid & Larissa

patricia zei

hoi jamie
wat is het weer een leuke kaart geworden
groetjes patricia

Karin zei

Hello Jaimie,
Dat is weer een heel mooi kaartje geworden. En succes met je kruisjessteekjes. Dat ook belooft mooi te worden.
Groetjes,
Karin

Jolanda Cuper zei

Leuke kaart en veel borduur plezier!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat een leuk kaartje en je borduurwerk ziet er ook gaaf uit

gr hetty

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, succes met borduren, wordt denk ik wel heel mooi.

groetjes jolande

Saskia zei

Dag Jaimie!

Superleuke kaart!!! Knap gedaan!

Enne...tegen Kerst 2012 heb je zekers een schitterend borduurwerk klaar! :) Veel succes!

Lieve groetjes, Saskia :)

Aleida zei

Mooi kaartje, ziet er gezellig uit. Lang leve de losse draadjes!
groetjes,

Christa's blog zei

Een heel tof kaartje. En je ziet niets wegsmijten hé.
Het borduurwerkje zal ook mooi zijn als het af is. Succes ermee
grtjes
Christa

hennie zei

Wat ben je toch een bezig bijtje Jaimie.
Leuke kaart! Lijkt mij heerlijk om weer te borduren, maar ja je kan maar 1 ding tegelijk doen en daar moet je gewoon intens van genieten.
Dank voor je reacties op mijn blog, ik geniet ervan.
Groetjes en een fijn weekend, hennie.

Marianne Schut zei

Wat een super schattig kaartje Jaimie! Veel succes met je borduursel! Groetjes Marianne

Margo zei

He leuk zeg, maar die kruissteek daar zal je wel effe zoet mee zijn denk ik :)
Groetjes
Margo

beyond the invisible zei

Wat een leuke kaart!! En je kruissteekwerkje zal vast geweldig worden... ik vind het echt een énig patroon!
liefs, jolanda

Carla zei

Hoi Jaimie,
Leuke kaarten heb je gemaakt met de 'zak' , maar ook de sneeuwpop.
En een leuk borduurseltje heb je weer uitgezocht om te maken. Succes hiermee!

Groetjes Carla

Gerda Hartman zei

Wat een leuk kaartje weer. Dat kruissteekprojectje zal nog wel even duren (hihi). Wordt vast wel heel schattig.

Julee (Vervegirl) zei

Such a darling card. Thanks for playing Mojo Monday!