dinsdag 28 december 2010

Nog een doosje

Hallo allemaal,

Yes, mijn laptop werkt terug, dank u ventje !! Gisteren gaf mijn laptop ineens zijn geest, dacht ook een vrolijke kerst :-)

Zondagnamiddag had ik nog snel dit doosje gemaakt, het is voor Double Dutch, daar is de challenge, maak een kerstdoosje naargelang het patroon van dit doosje, de tekst is een freebie van Meljen's Designs, de digi is van Sliekje,





Ik kom in de loop van de dag naar jullie blogje kijken hoor,

Tot later,

Groetjes,

14 opmerkingen:

Linda zei

Wat een leukertje
gr linda

Mascha zei

Wat leuk!
Groetjes Mascha

susie zei

Moet het weer nie zeggen , heu typen zeker maar in 't echt ziet het er nog mooier uit. Schattig !! xxx

Tamara zei

Hoi Jaimie
wat een leuk doosje heb je er van gemaakt zeg!
Succes met de challenge
xx Tamara

Gerda Hartman zei

Wat ben je weer druk bezig geweest. Vooral je doosje vind ik een schatje. Hoop dat je laptop het blijft doen.

Jolanda zei

Ziet er super uit!
Bedankt voor het meedoem met onze challenge op Double Dutch.
Groetjes Jolanda

regina zei

hoi

superleuk doosje!!

succes met de challenge!!

gr regina

Jolanda Cuper zei

Schattig doosje heb je gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Milnie zei

super leuk doosje heb je gemaakt zeg!

marika zei

leuk doosje!en aangezien kerst al voorbij is hebt ge die alvast in huis,haha

groetjes,marika

Cards by Jol zei

leuk doosje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtig doosje Jaimie,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Aleida zei

Ja, ik zag je berichtje al. Leuk doosje! En hoezeer ik je laptopje fijne feestdagen wens, ik vind het nog fijner als hij een "gewone" werkdag heeft!;-)
groetjes,

Hetty zei

Wat een schattig doosje en succes met
de challenge

gr hetty