zondag 12 december 2010

Seeing Triple

Hallo allemaal,

Gisteren was ik al begonnen aan deze kaartjes, maar door de drukte geen tijd om ze af te werken,
dus vanmorgen snel gedaan, deze kaarten, jaja drie moest je er maken, doen mee aan Die cut dreams challenge blog, daar is de challenge " Seeing triple", de digi is de nieuwste van Sliekje, ik vind deze zo schattig en die wilde ik wel in drievoud maken, papier is ook geweldig mooi, en een tekstdigi van TLC erbij, wat raffia eraan en ik wilde deze niet mooi afknippen, ik vind het juist mooi zo erover hangend, maar ja dat kan persoonlijk zijn :-)

Dit zijn mijn kaartjes geworden,



Het kruissteekpatroontje, gaat met een paar steken vooruit, misschien heeft Saskia toch nog gelijk, dat het ééntje word voor in 2012 :-)



Groetjes,

22 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Ziet er allemaal weer leuk uit hoor!
Krijg je het borduurwerkje nog voor de kerst af? Als je zo door gaat en elke dag zo'n stuk doet denk ik het wel!
Groetjes Jolanda.

Marianne zei

leuke kaarte Jaimie, en weer wat steekjes erbij zie ik, goe bezig ;-)

M@rjan zei

Ik vind ze geweldig!! Echt erg leuke kaarten en ik zie weer een vordering...:)

Groetjes, Marjan

jans zei

ziet er super mooi uit grt jans

Margreet zei

Wat een leuke kaarten Jaimie!
En die kruissteekjes red je ook wel voor kerst 2011 hoor, 2012 is wel heel ver weg ;-))

Sandraatsjuh zei

Hey Jamie...

Wat een gave kaarten! leuk gemaakt zo zeg! prachtig! en dat kruissteekie ja ja je boekt vooruitgang! ga voor al zo door!

Liefs mij

Tamara zei

wat een super lieve kaartjes heb je daar gemaakt Jaimie!!
xx Tamara

Tinie zei

Wat een productie en ze zijn allemaal schitterend!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Leuke kaarten! Ik keek eerst niet goed en dacht dat het raffia een snor was, een kaart met een snor. Schattig stempeltje en een leuk idee om het in drie kleuren te doen.
groetjes,

Margo zei

Wat leuk zeg, ik vind je kaartjes erg geslaagd en inderdaad, je ziet de kruisjessteek steekje voor steekje vooruit gaan :)
Groetjes
Margo

Hetty zei

Wat een leuke kaartjes en het borduren
begint al erg leuk te worden

gr hetty

Thea zei

Hele leuke kaartjes Jaimie en het borduurpatroon is helemaal geweldig! Rustig doorgaan.... komt vanzelf gereed. Ik heb ooit het Hoogeveens leesplankje geborduurd daar heb ik drie winterseizoenen over gedaan.

Liefs
Thea

Cards by Jol zei

dat zijn leuke kaarten, leuk gedaan met het raffia, succes verder met het borduren.

groetjes jolande

marika zei

wat een schattige kaartjes heb je gemaakt,echt heel mooi
Je borduurwerk raakt ooit wel af hoor,daar ben ik van overtuigd,hihi

groetjes,marika

Debs zei

gorgeous image and I love the bows, thanks for sharing your wonderful creations with us at Die Cut Dreams this week, hope to see you again
Debs
xxx

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Jaimie.

Liefs Riet.

Crafty Chris zei

Beautiful cards love the raffia bows, Thanks for joining us at DCD,
Chris x

susie zei

Je hebt er plezante en nette kaartjes van gemaakt meiske en heel mooi ingekleurd? Ge wordt een echte straffe :-))

knuf

cristel zei

heel mooi je kaartjes en je hebt toch al een begin gemaakt met je borduurwerk
grtjs

Gerda Hartman zei

Prachtige kaartjes. Een feest om te krijgen. En met elke dag een steekje kom je er ook.

Mascha zei

Deze kaarten zijn heel erg leuk.
Groetjes Mascha

Anneke zei

OOh zo schattig die kaartjes Jaimie!!
Echt een liefies :) En ik ben zeer benieuwd naar je kaartjes die je nog gaat maken! de papiertjes zien er al geweldig uit :)
Groetjes Anneke