donderdag 23 december 2010

Sorry, I snapped + award gekregen!

Hallo allemaal,

Jullie dachten toch niet dat ik al weg bleef tot in 2011 hé, want dan heb je péch, want ik ben er terug :-)

Ik heb vandaag dit snel kaartje kunnen maken, met de sketch van Friday Sketchers, de beide digi's zijn van TLC,.

Dit is mijn kaartje geworden,



Dan nog even een foto van ons dochter, tijdens dat de aerosol zijn werk doet, tekent zij gewoon rustig door aan haar deurhanger,



Ze zou in de zetel kunnen zitten naar de tv zien terwijl ook hoor, maar daar dachten 3 van ons 5 katten anders over :-)



Ik heb deze award van Marianne in ontvangst mogen nemen, dank u Marianne!!!



Nu moet ik 8 dingen van mezelf opsommen, ppfff, niet gemakkelijk vind ik, even denken...

ik ben mama van 2 kindjes, van 6j en 10j
ben al 17 jaar samen met mijn jeugdliefde, waarvan 7 j getrouwd.
ik hou ontzettend veel van dieren!
ik kan koppig zijn :-)
ik kan irritant zijn :-)
maar ook héél lief :-)
en ook héél schattig...oh neen wacht dan was mijn dochter LOL

was er nog iets dat je wilde weten :-)

Ik zou nu de award moeten doorgeven aan 8 personen, maar dat kan ik niet, ik krijg van jullie allemaal zo een vele en warme reacties, dus ik gun hem jullie allemaal !

Groetjes,

20 opmerkingen:

Margo zei

Zalig die katten, en ja die aerosol is lastig he, daar zijn wij van af, bij ons is het puffen maar wel elke dag :(
Leuk kaartje dat je gemaakt hebt !
Groetjes
Margo

Marianne zei

een mooie kaart Jaimie

Aleida zei

Mooie kaart. we vinden het helemaal niet jammer dat je niet wacht tot 2011.....
groetjes,

Pauline zei

Fijn dat je dochtertje haar medicijnen zo rustig neemt.
En de katten zijn erg grappig!
Ook heb je weer een mooie kaart gemaakt,

groetjes Pauline

susie zei

Prachtig kaartje ! Heel mooi gekleurd meiske !
Kleindochter blijft flink zitten met het spel op haar mond :) terwijl het lawaai staat te maken !

Knuffels

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,lief afdrukje,mooie kleur papier.

Ik wens jou en je dierbare fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.
iefs Riet.

Saskia zei

Jaimie,

Hihi... schattig kaartje!!!!
Wens je dochter véél beterschap hé!!!!

Lieve groetjes, Saskia :)

Saskia zei

Ik vind die kaarten van jou toch zo mooi. Ik heb daar echt geen geduld voor. Ik weet niet hoe dat komt.
Ik wens jou en je gezin fijne feestdagen.
Groetjes Saskia

Annemarie en Merit zei

Hoi Jamie,

Wat een leuk kaartje gaaf met die draak!! Beterschap toegewenst voor de kids en een heel fijn kerstfeest en een voorspoedig en creatief 2011.

liefs Annemarie en Merit

scraplouise zei

Wat een schattig kaartje... beterschap voor je dochter. Ooh wat zijn die katten lekker lui.

gr.Louise

Linda zei

Wat een leuk kaartje en je foto van die katten is schitterend wat liggen ze er mooi bij zo
gr linda

Lynne zei

Hi Jamie

This is a great card. Love the picture of your daughter - she's very sweet.

I hope you and your family have a very Happy Christmas.

Lynne.x

Kristel zei

Een prachtige kaart weer Jaimie! Enne wat lief die katten!!
Groeten Kristel

Mascha zei

Mooi kaartje. Wat een leuke foto van die katten van je.
En gefeliciteerd met je award!
Groetjes en fijne feestdagen.
Mascha

Margreet zei

Fijn dat het weer ietsepietsje beter gaat met de kids.

Jullie hele fijne dagen toegewenst en vooral een heel gezond 2011 !!

groetjes van Margreet

Gerda Hartman zei

Wat een lief kaartje weer en de poezenbeesten, zo ontzettend lief! Ach, beterschap met de kindjes en hele fijne dagen met elkaar.

stempelfreaks zei

Gaaf kaartje. Beterschap voor de kinders. We wensen jou en je gezin hele fijne dagen en alle goeds voor 2011.
Groetjes Astrid & Larissa

Cards by Jol zei

wat een gaaf kaartje.\Knappen de kinderen al een beetje op?
Fijne feestdagen.

groetjes jolande

Kaatje zei

wat een schattig kaartje! Beterschap voor je kinderen.

Fijne kerstdagen!

groetjes,
Annika

Pierelantijntjes zei

wat leuk om wat meer over jou te lezen Jaimie.
Wat naar de de kinderen ziek zijn zeg. Heel veel beterschap gewenst.
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2011
liefs Ester