donderdag 9 december 2010

There's no man like a snowman

Hallo allemaal,

Ik heb een kaartje gemaakt voor drie challenges, maar voor één challenge ben ik al te laat,
mijn kaartje had gisteren af moeten zijn, maar dat was helaas niet door de drukte hier.

Onze zoon is gisterenmiddag ook ziek thuis gekomen, maar hij is al terug naar school hoor, want onze zoon en ziek zijn,
die twee dat is geen goede samenwerking hoor, ziek zijn staat niet in zijn woordenboek hoor :-)

Nu mijn kaartje, de sketch is van Crazy 4 challenges C4C66, dan wilde ik het gisteren nog laten meedoen aan de cute card thursday, daar was de challenges " the blues", maar ja te laat daarvoor nu, en dan bij Cupcake craft challenges, is de challenges "little red robin", moest toch even de vertaler erbij halen, want eerlijk ik had geen idee dat het een roodborstje was hoor , nu dus wel en ik hoop dat het goed is, want er zit er ééntje op de sneeuwman nu :-)
de digi is van Sliekje, de tekstdigi is van TLC, op de sneeuw heb ik glitter gedaan en op de rondjes heb ik "snow" gezet, maar het valt niet, en in glitter wilde het mij niet lukken, ik denk dat we wel ergens gelpennen hebben liggen, maar waar..

Dit is mijn kaartje , ik heb het redelijk strak gehouden, zodat het ook nog als mannenkaart kan gebruikt worden zo.



Ik wil jullie weer bedanken voor de véle reacties!! Mercikes !

Groetjes,

25 opmerkingen:

susie zei

Tis een crème van een kaart meiske ! Maar hihi mag ik dit wel zeggen als het over een mannenkaart gaat ;)
Ge hebt gij da weer properkes gedaan, heel mooi !

warme knuffel

patricia zei

hoi
wat een leuke sneeuwman kaart is het geworden
patricia

Caz zei

Beautiful card, thanks for joining our challenge on CCT even if you missed the upload deadline....the card is still lovely.
Caz
x

Terray zei

Beterschap met alle zieken!!

Er vliegen termen over je blog waarvan ik geen verstand hebt hihihi.
Ben niet zo thuis in de kaarten-maak-gebeuren.
Maar ik zie wel dat je hele mooie kaarten maakt wow!!
Lekker zo door gaan met freubelen!

Groetjes
Tertia

Kristel zei

Een schitterende kaart weer Jaimie! Ook prachtige kleuren!
Groeten Kristel

Marianne zei

een heel mooi kaartje Jamie

jans zei

wat een mooi kaartje weer grt jans

Gerda Hartman zei

Prachtig kaartje Jaimie!

Mascha zei

Het is een heel mooi kaartje.
Groetjes Mascha

Pauline zei

Ja, het is wat met die zieken!
Hier gaat het redelijk, zelf wel wat hoofdpijn maar ik hoop dat het daarbij blijft!
Eentje hier met hoofdpijn is wel genoeg...mijn dochter heeft namelijk een aardige hersenschudding.

Cards by Jol zei

prachtige kaart.

groetjes jolande

G-style zei

Mooie kaarten weer hoor, dat je daar de tijd voor vind in alle drukte .

Je had het tenminste over verbouwingen en dozen ......brrr moet er niet aan denken, daarom gaan wij ook maar niet verhuizen .....

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en als je even tot rust wilt komen dan kom je maar lekker op m'n blog buurten hoor , altijd welkom !

Fijne dag nog , groetjes Gea

Lori zei

So good Jamie, I love the lit candle in the picture, a beautiful card!

Linda zei

Wat is ie leuk geworden joh
gr linda

Aleida zei

Helemaal mooi! Nu nog een man vinden om hem naar toe te sturen.....
groetjes,

M@rjan zei

Ja meid, als moeder van jonge kinderen heb je wel wat te stellen met die ziektes en verkoudheden. Gelukkig heb je ook tijd voor zulke mooie kaartjes als deze!

Groetjes, Marjan

Kaatje zei

wat een lief kaartje!

groetjes,
Annika

Saskia zei

Prachtige kaart Jaimie, heel mooi en stijlvol!!

Lieve groetjes, Saskia & co.

vinnie zei

Ik vind dat kerstkaartje heel mooi.

groetjes vinnie

marika zei

heel leuk kaartje!succes met dechallenge.
Zijn de kindjes al aan de beterhand?

groetjes,marika

Margo zei

't is een super tof kaartje, heb het hier ook drukjes met de kids voor 't moment en kom zelf niet echt aan knutselen toe :(
Hopelijk volgende week beter he !
Groetjes
Margo

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje

gr hetty

regina zei

hoi

prachtig kaartje heb je gemaakt!!

gr regina

Shelly zei

So so cute, love the little snowman! Thanks for joining us at Cupcake this week! Shelly x

Donna zei

Such a sweet card...love the little robins...thanks for joining in the fun with us at Cupcake this week! Donna x