vrijdag 3 december 2010

Tilda met mistletoe

Hallo allemaal,

Dank u voor jullie mooie reacties op mijn vorig tilda kaartje !!

Oh ja en dank u voor de lichttips, maar ik heb drie goede lampen op mijn kaartje schijnen hoor.
Ik bedoelde gewoon maar dat het in de winterperiode toch minder prettig is voor ons kaartenmaaksters om een foto te maken hé, ik heb liever het zonneke als lichtpunt :-)
Maar wel lief dat jullie zo meedenken !!

Dit kaartje is gemaakt met de sketch van en voor de challenge van Sketch saturday,
en doet ook mee aan de challenge alles met en over kleuren met derwents, daar is de uitdaging "kerst in het rood".
Ik hoop dat het mij gelukt is zo en ik het juist heb gedaan?

Dit is mijn kaartje geworden,



Nu ga ik me écht eens toeleggen op een kruissteekje en het gaat dit worden,



Ik heb gisteren een groentensoep met balletjes gemaakt, dus sebiet met een tasje soep erbij eens aan beginnen.

Groetjes,

30 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat een leuke kaart is het geworden
groetjes patricia

Marianne zei

mooie kaart Jamie. En...gaat dat borduurwerkske afraken tegen kerstmis?

Nicole zei

Wat een leuk kaartje, Jaimie. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

M@rjan zei

Mooi Tildakaartje en zo mooi op de foto gezet ook!
Dat borduurwerkje ziet er erg leuk uit, ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes, Marjan

marika zei

echt een prachtig kaartje zeg!
die van gisteren is ook errug mooi.
En je borduurwerkje zal ookwel super worden den ik

groetjes,marika

Saskia zei

Jaimie,

Je kaart is PRACHTIG!!!!! Supermooi, alles past zo perfect bij elkaar!!
Ja zeg, perfect weer om te handwerken!!! Veel succes met je kruisjessteek-werk!!

Groetjes, Saskia :)

Pauline zei

Wat een leuk borduurwerkje ga je maken!
En je kaarten zijn ook al zo mooi en sfeervol, je komt helemaal in de kerststemming!
Overigens vind ik dat er niks mis is met je foto,s ze zijn prachtig gelukt!

Lia zei

Prachtige Tilda kaart en zeker mooi gefotograveerd Jaimie, echt een winterse uitstraling zo.

groetjes Lia

Hetty zei

Wat een mooi kartje en ben benieuwd naar het boduurwerkje als het klaar is

gr hetty

Cards by Jol zei

prachtige kaart en wat een lieve Tilda, mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Aleida zei

Een hele mooie kaart! En een gezellig borduurtje, je weet jezelf wel bezig te houden, niet?
groetjes,

jolanda zei

Wat een mooi kaartje weer Jaimie!! En dat borduurpatroontje... wat istie leuk!!!! Zo te zien wat 'oude' kleuren.
liefs, jolanda

Sandraatsjuh zei

Whowwww wat een prachtige kaart! Schitterend!

Liefs Sandra

Cazza zei

Beautiful, this is such a stunning card!
Thanks for joining in the fun this week over at Sketch Saturday :o)
Hugs,
Cazza
xxx

cristel zei

je kaartje is super mooi hoor veel s6 bij de challenge en mooi borduurwerkje
grtjs

G-style zei

Die kaart is echt mooi geworden ! ben benieuwd naar je project met de kruissteekjes , succes gewenst hoor.
fijn weekend gewenst , groetjes Gea

regina zei

hoi

schitterend kaartje!!

ik ben erggg benieuwd naar je borduurwerkje!!

gr regina

susie zei

PRACHTIG kaartje meiske , mooi met de rode kleur .. zo warm.
Ik kan ze steeds als eerste in 't echt zien en ik ga het nog eens typen, in 't echt is de kaart NOG MOOIER.

veel liefs x

Kaatje zei

heel leuk kaartje!!

groetjes,
Annika

Anneke zei

wauw wat is die weer prachtig Jaimie :)
Groetjes Anneke

CraftyC zei

Love your card Jaimie and a beautiful cross stitch
Clairexx

Kristel zei

Een schitterende kaart Jaimie!!
Groeten Kristel

Kim Piggott zei

Such a beautiful creation I love that Tilda!
Your cross stitch is going to be amazing!
hugs
kim x

Gerda Hartman zei

Je hebt een voorverwarmd borduurwerkje (lol). Hier komt Kimmy nauwelijks buiten. Roos wel, maar lang zo veel niet als anders. Mooi kaartje in je vorige logje. Fijn weekend verder en groetjes aan je mams.

Angela zei

What a lovely card! So sweet! Beautiful image and embellishing!

I love to cross stitch too, but don't have as much time as I used too... Can't wait to see how it looks when it is finished!

Tinie zei

Een schitterend geheel geworden, mooie kleuren.
Succes met de challenge, ben gelijk volger bij je geworden.

Groetjes Tinie

Thea zei

Hoi, ik vind je kaartje erg leuk geworden en de foto is supers, leuk aangekleed, ook zonder het zonnetje.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Thea

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jaimie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Dina zei

mooie kaart super gemaakt, bedankt voor de deelname bij derwent

Riet zei

Ach wat een schatje.