donderdag 2 december 2010

Totally tilda challenges

Hallo allemaal,

Tja ik heb allemaal sketches en uitdagingen van challenges klaar liggen, maar ik had
gisteren geen tijd om creatief te doen.

Dus ik had vandaag mijn kaartje gemaakt voor Cute card thursday, de vorige challenge van hen, ja vandaag, lezen jullie goed hoor,
leuk hé voor een challenge die vandaag dan ook een nieuwe uitdaging heeft, LOL, wat bedoel je met te laat zijn...:-)
Maar toch plaats ik mijn kaartje op mijn blogje en ik heb dus een oude sketch genomen van Cute card thursday,
ik had gekozen voor de challenge #93, sketchtastic.

Mijn kaartje kan nog wel meedoen aan de Totally tilda challenges, daar is het thema glitter & goud,

dit is mijn kaartje geworden, (foto's trekken met dit weer is écht een hel hé)



Groetjes,

22 opmerkingen:

susie zei

Meiske ik vind dit een ongelofelijk mooie kaart !!
Schitterend !!

dikke bees

Jolanda Cuper zei

Je hebt groot gelijk gewoon alle creaties die je maakt plaatsen dan kunnen wij er toch nog van genieten. En dat heb ik gedaan mooie kaart hoor!
Groetjes Jolanda.

Pauline zei

Je maakt erg mooie kaarten hoor!
Ik heb geen probleem met het fotograferen.
Soms moet het met flits, meestal zonder, ik doe het op de keukentafel onder de lamp als het donker is.

Mascha zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes Mascha

Linda zei

wat een schattig kaartje
gr linda

Thea zei

Hoi Jaimie,

Een heel mooi kaartje!

Groetjes Thea

M@rjan zei

Mooie kaart in de goudtinten! Ja, foto's maken met dat donkere weer is lastig. Wachten op het goede moment. Het is gelukt bij jou!

Groetjes, Marjan

jans zei

prachtig kaartje grt jans

Kaatje zei

wat een schattig kaartje!

groetjes,
Annika

Anneke zei

Hoi Jaimie,
wat een leuke goude kaart :)
Ik vind hem mooi blinken!! ;)
en inderdaad met dit donkere weer is het echt moeilijk om foto's te maken!
Groetjes Anneke

Tamara zei

Wat een prachtige kaart Jaimie!
En foto's maak ik altijd onder een felle lamp, zonder flits, wie weet heb je wat aan de tip :-)
fijne avond
xx Tamara

nicolet zei

Een schitterend kaartje Jaimy!
Groetjes Nicolet

Christine zei

Gorgeous Tilda creation great papers love all the glitz/gold thanks for sharing & joining us at Totally Tilda chall.

smiles Christine & TT DT girlies xx

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart zeg! Leuk die goudkleuren!
Groetjes Astrid & Larissa

Cards by Jol zei

je kaart is helemaal TOP!!!!!!!

groetjes jolande

Kristel zei

Das weer een super kaartje geworden Jaimie!!
Groeten Kristel

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje

gr hetty

regina zei

hoi

prachtig kaartje weer!!

leuke kleuren!!

gr regina

Margo zei

Wat een schatje!
Veel succes met de challenge!
Groetjes
Margo

Marina zei

Your card is totally beautiful!
I love the colours and all details and the design is marvellous.

Hugs,
Marina

Saskia zei

Prachtige kaart Jaimie, héél stijlvol en zo superlief!!

Geniet van 't weekend hé!!

Saskia :)

Marianne zei

heel mooi