dinsdag 4 januari 2011

100% schattig

Hallo allemaal,

Even snel dit kaartje plaatsen, de sketch is van Create for fun, de digi is van Sliekje, dan een tekststempel van Marianne Design gebruikt, wat vlinders geponst, en nog wat bloemen en bloembradjes erop gedaan.
Ik had zin in een vrolijk kaartje met al wat lente kleurtjes, ik weet het.... de winter is nog maar net begonnen :-)

Dit is mijn kaartje geworden,



Kindjes hebben nog vakantie tot maandag, dus de tijd is hier wat krapjes soms, maar ik maak wel een gaatje vrij om naar jullie blogje te komen kijken hoor :-)

Groetjes,

34 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, je hebt weer een lief kaartje gemaakt.
Groetjes van Ageeth

Terray zei

Helemaal mee eens 100% schattig

Lieve Groetjes
Tertia

Marianne zei

heel mooi jaimie

Marjolijn zei

Lentekleurtjes gaan er bij mij altijd wel in hoor, heel leuk kaartje!

Groetjes Marjolijn

marika zei

lief kaartje!

groetjes,marika

Kristel zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jaimie! Inderdaad heerlijk schattig gehalte!!
Groeten Kristel

Jolanda Cuper zei

Dat is zeker een schattig kaartje!
Kom je nog meedoen aan mijn Candy?
Groetjes Jolanda.

Pauline zei

Je hebt het maar druk met je kaartenmakerij!
Fijne vakantie nog verder,

groetjes Pauline

Kaatje zei

wat een leukerd!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Wordt helemaal fleurig van dit kaartje Jaimie, nou maar hopen dat het weer ook meewerkt.

gr.Louise

Gerda Hartman zei

Die is zeker 100% schattig!

nicolet zei

Wat een leukerdje!
Groetjes nicolet

stempelfreaks zei

Wat een schattig en vrolijk kaartje is het geworden.
Groetjes Astrid & Larissa

Tessa Tegendraads zei

Dit kaartje is zeker 100% schattig... wat een lieffie zeg!!

xx Tessa

Cards by Jol zei

Mooi, vrolijk kaartje.

groetjes jolande

Anneke zei

Inderdaad 100% schattig :)
Zo'n liefje!!
Groetjes Anneke

Aleida zei

Het is een heel leuk kaartje geworden!
groetjes,

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Myriam zei

Wat een leuke kaart!
Liefs, Myriam

Annemarie en Merit zei

wat een heerlijk vrolijk kaartje inderdaad de winter moet nog beginnen,maar op scrap gebied kunnnen we ons lekker uitleven met vrolijk papier!! genieten jullie nog maar lekker van je vakantie!!!

sjouks kaarten zei

Hoi Jamie,

Bedankt voor je reactie op mijn kaartje!

Zelf heb je ook weer een mooi kaartje gemaakt. Zoals het kaartje al aangeeft 100% schattig!
Leuk hoor al die vrolijke kleurtjes.

Groetjes Sjoukje

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.x

miriam zei

Oh wat een schatje Jaimie

gr miriam

susie zei

Inderdaad 100 % schattig !
Heb je weer mooi gedaan meiske xxx

Mascha zei

De titel klopt helemaal. Het kaartje is echt 100% schattig.
Groetjes Mascha

Sandraatsjuh zei

Hey wat super leuk dat je je hebt ingeschreven voor de swap!! super leuk!!!!!!!!

Groetjes Sandra
p.s de meiden zijn weer naar huis en komen over 6 weekjes weer...

Karin zei

Hey Jaimie,
Da's een vrolijk kaartje geworden. Ja, we zien wel echt uit naar de lente hé.
(Dank ook voor je lieve reacties in mijn blog.)
Groetjes,
Karin

Wendy Kamp zei

Hoi Jamie!

Ik wil jou en je familie nog even een heel gelukkig 2011 toewensen! Ben wat laat maar ik had even een korte blogpauze ingelast.
Je kaartje is super lief! Leuk gedaan ook met die vlinders!

Groetjes,
Wendy

creanja zei

heel lief kaartje geworden zeg! gr anja

Patricia Garcia zei

Hello Jaimie this image is darling, love your color too!!

Hugs,
Patricia

Tinie zei

Hele mooie kaart, wat een schattig afdrukje!

Groetjes Tinie

Margo zei

Oh deze is inderdaad 100 % schattig !
Ik zal ook heel blij als volgende maandag de school terug begint ! Om te beginnen liggen mijn girls dan weer wat vroeger in hun bed en is mijn avond weer wat langer :)
Liefs
Margo

scraphobby zei

ja ik hou ook van vrolijke kleurtjes,mooi kaartje hoor.
groetjes marian

cristel zei

inderdaad 100% schattig ja
grtjs