zondag 23 januari 2011

2 kaartjes gemaakt

Hallo allemaal,

Dank u om jullie reacties steeds!

Vanmorgen had ik het kaartje met het 3D plaatje van gisteren afgemaakt, en ik heb de sketch van Sketch Saturday gebruikt,

dit is mijn creatie geworden,



Daarna is er één van de nichtjes komen knutselen en dan heb ik dit kaartje nog gemaakt, (oeps vergeten te vermelden dat deze digi van Beccy's place is!)



helaas heb ik van het nichtje haar kaartje geen foto, dom hé, ze was al terug thuis , als ik mijn foto's nam, en het was een mooi'ke voor haar eerste kaartje hoor !!

Groetjes,

28 opmerkingen:

regina zei

hoi

leuke kaartjes!!

gr regina

Jolanda Cuper zei

Het zijn weer snoepjes geworden!
Groetjes Jolanda.

Tamara zei

super leuke kaartjes!
En leuk dat jij ook met je nichtje knutselt, mijn nichtje komt zaterdag ook scrappen met mij!
Fijne avond nog
xx Tamara

susie zei

O echt mooie kaartjes meiske !
't Zijn er 2 leuke .. :) .. xxx

patricia zei

hoi jamie
wat zijn deze kaarten weer heel leuk geworden
groetjes patricia

Linda zei

leuk zijn ze weer, die pinguin is echt een lieffie
gr linda

scraplouise zei

Wat een lieve kaartje heb je gemaakt, wat schattig hé die pinquin.

Fijne dag,

Louise

Margo zei

Wat een leuke kaartjes Jaimie !
Ik ben ook zo hoor, dan maak ik wat met de kids maar als ik foto's ga trekken zijn de vriendinnetjes al weer weg en zitten de kaartjes van de mijne al in een envelopje dichtgekleefd om af te geven :)
Groetjes
Margo

cristel zei

ik zie wel dat je weer super cr'eatief geweest bent ondertussen en ook weer prachtige dingen gemaakt hebt
grtjs

Lia zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt, jammer dat je geen foto hebt gemaakt van de kaart van je nichtje.

groetjes Lia

Beccy zei

Awww Jaimie, this card is very cute! I love the colours and the silver accents you used too. Thank you for sharing your work with me.
Cheers,
Beccy

jopie zei

goedemorgen jaimie mooie kaartjes gemaakt wat gezellig dat je nichtje bij haar tante lekker aan het kaarten maken was groetjes jopie

stempelfreaks zei

Wat een lieve kaartjes heb je weer gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

Michelle zei

Het zijn leuke kaartjes geworden!
Die pinguïn is ook erg schattig, super leuk om kerstkaartjes mee te maken =)
Liefs Michelle

Kristel zei

Dat zijn prachtige kaarten geworden Jaimie!!
Groeten Kristel

Tinie zei

OOoo wat een lieve, leuke kaartjes!

Groetjes Tinie

Cards by Jol zei

mooie kaartjes, vooral de onderste kaart vind ik heel mooi.

groetjes jolande

Marianne zei

mooie kartjes Jaimie

Anneke zei

ZO leuk he samen knutselen :)
Je kaartjes zijn weer heel mooi!
Groetjes Anneke

M@rjan zei

Leuk hoor, samen lekker knutselen. Jouw kaartjes zijn allebei schatjes!

Groetjes, Marjan

Margo zei

Hoi Jaimie,

voor de PIF zijn er geen regels voor wat je maakt het moet enkel handgemaakt zijn maar dat kan echt vanalles zijn !
Ik heb van Jolande een prachtige hanger ontvangen om aan een tas te hangen met zelfgehaakte bloemen eraan, van Martina heb ik een mooie kalender ontvangen en van Chiara een leuk notaboekje !
Ik heb zelf een kerstbal gemaakt vorige keer met een Magnolia'tje erin dat ik op shrinkfolie had gestempeld en gekleurd.
Ik heb ook al zelf gegoten plaasteren beeldjes en doosjes voorbij zien komen. Het hoeft niets spectaculairs te zijn, gewoon een leuk zelfgemaakt dingetje :)
Ik hoop alvast dat je meedoet :)
Groetjes
Margo

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, weer leuke kaartjes!! Lieve groetjes van Ageeth

Kim Piggott zei

Oh these are such beautiful creations!
hugs
kim x

jolanda zei

Mooi geworden Jaimie! Wel jammer inderdaad dat je van je nichtje haar kaartje geen foto genomen hebt... ik ben wel benieuwd. Gezellig ook om zo samen aan de knutsel te zijn hé?
Bij mij ligt er al dagen een kaartje te wachten om afgemaakt te worden, maar ik kom er maar niet aan toe. Nu ben ik weer druk met m'n quilt in de weer en heb ik zelfs een nieuw blog aangemaakt speciaal voor m'n handwerkjes hahaha.
Ja dat heb je wanneer je zoveel hobby's hebt hé?
groetjes, jolanda

Aleida zei

Mooie kaartjes! En weer een kerstkaart...
groetjes,

Riet zei

Wat heb je prachtige kaarten gemaakt Jaimie.
Liefs Riet.

Kaatje zei

hele leuke kaartjes!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Dag Tante Jaimie ,
Die pinguin kwam me al bekend voor toen ik over je pagina scrollede en toen ik het las wist ik weer waarom :o)
Dikke kus , het nichtje :p