maandag 31 januari 2011

Een paar kruissteekjes bijgezet

Hallo allemaal,

Hihi, dank u om jullie reacties, ik moest lachen, omdat jullie allemaal gillend zot zouden worden :-)
Geloof mij, als ik al dat roet zag vallen en daarna merkte hoe ales eruit zag, zakte de moed mij ook in de schoenen en is er toch ook een traantje gelaten, omdat ik dacht, dit krijg ik nooit meer proper!
Maar langs de andere kant moet je er half ook wel even mee lachen, want het hoort bij verbouwen hé.

De warme douche van gisteren bij mijn schoonouders deed goed hoor!!!
En daarna zijn we nog fritten mogen blijven eten.

's Avonds wilde ik toch nog proberen een paar steekjes te zetten, en nu zie het er zo uit,



Nu kindjes naar school doen, daarna naar de doe-het-zelf-zaak en dan vliegen we er terug in en hopelijk hebben we straks dan toch al terug water in de keuken en warm water aan de lavabo, en maar hopen dat die douche snel binnen is in de winkel!!!

Groetjes,

14 opmerkingen:

Margo zei

Verbouwen ... ik ken er alles van, heb het al een paar keer gedaan en zoals ze bij ons zeggen ... er vallen altijd wel een paar lijken uit kast :) bij ons was dat de ketel en de electriciteit !
Niet voorzien, dure grap en ook wat traantjes gelaten toen de werkers ontdekten dat er een oude bijna doorgebrande zekeringenkast onder de nieuwe schijnbaar in orde kast zat ! Toen hoefde het voor mij ook even niet meer !
Maar het komt allemaal wel in orde !
Veel succes !
Groetjes
Margo

Linda zei

Ohhhh wat wordt ie leuk dat poesje
gr linda

M@rjan zei

Knap hoor, dat je je niet gek laat maken. Mooi geborduurd!
Wij willen op den duur een nieuwe badkamer, als ik daar alleen al aan denk....

Groetjes, Marjan

Kitty zei

Ik heb je vorige stuk met aandacht gelezen,ik ken de problemen we hebben twee keer een oud huis verbouwd en één keer een nieuw stuk aan een oud gezet dus ik leef met je mee in jullie verbouwing.
Maar je wist ook even te ontspannen met je mooie borduurwerk.
Zeg moed houden je krijgt er iets moois voor terug.

Succes.

Groetjes Kitty

Elisa zei

Ik vond het altijd al vreselijk als me kamer verbouwt moest worden die troep. Laat staan een huis...

Het katten borduurwerkje word wel erg leuk.

Pauline zei

Leuk, dat poesje!
En fijn dat je de moed niet laat zakken en een lekkere douche kon nemen, daar knapt een mens van op.

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, knap hoor van je, je doet altijd zoveel dingen tegelijk lijkt het wel, dan de kindertjes nog en nou ja het huishouden slokt ook veel tijd op, om dan ook nog aan je hobby´s te kunnen werken, en ook nog vrolijk te blijven ondanks de tegenslagen van een verbouwing. Ik heb ook eens een verbouwing meegemaakt maar ik pas er voor. Alleen grote veranderingen als we gaan verhuizen en in een leeg huis kunnen klussen. Maar als je straks lekker klaar bent is het genieten hoor. helaas heb je eerst een grote chaos om het daarna te zien opknappen. Veel succes!
Lieve groetjes van Ageeth

Mascha zei

Je moet de humor er in blijven zien als je aan het verbouwen bent. Anders valt het zo tegen.
Je borduurwerkje wordt erg schattig.
Groetjes Mascha

Tinie zei

Ziet er nu al leuk uit! Succes met alles!

Groetjes Tinie

tiny zei

Wat een verbouwingstoestanden toch!
Doucheb bij een ander is altijd vervelend, omdat je niemand tot last wil zijn.Maar houdt moed, komt allemaal goed!Ik kan het weten, na al die verbouwingen van woningen, schuren bouwen en vakantiewoningen.
Maar ik vind het heel knap dat je dan tussendoor rustig kan gaan zitten borduren.

groetjes tiny

Aleida zei

Gelukkig is je borduurwerk niet roetzwart geworden! Houd de moed er in!
groetjes,

Kaatje zei

wordt een schatje!

succes met de verbouwing!

groetjes,
Annika

Hetty zei

Wat ziet je borduurwerk er mooi uit het begint al ergens op te lijken
Succes met de verbouwing

gr hetty

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, zo jullie zijn echt flink aan het breken zeg! Maar zo te zien wordt het wel allemaal heel mooi! En wat kan je het straks dan weer extra waarderen dat heerlijke warme water!! Lief dat jullie heerlijk kunnen eten en douchen bij je schoonouders! Heel veel succes meid, houd de moed erin! En heerlijk af en toe nog even ontspannen met zo'n prachtig borduurwerkje! Liefs Marianne