woensdag 12 januari 2011

Eens iets voor mijn ventje gemaakt :-)

Hallo allemaal,

Vandaag wilde ik graag eens iets voor mijn ventje maken en ik wist direct welke creatie, een fotokaart van zijn overleden kater Knudde. Toen we elkaar leerde kennen, hadden ze bij mijn ventje thuis zo een lieve oude kater, echt een schat van een kat !!!
Ik heb ze nog mogen kennen, maar helaas is het beestje op een dag gewoon weggebleven en tja als ze al ouderdom hebben hé...

Dus ik kwam de foto's van Knudde'ke tegen en wilde een kaart ermee maken, het is vrij simpel gehouden, omdat de aandacht naar Knudde'ke moet gaan hé :-)

Dit is de voorkant, de tekstdigi is van TLC, hihi, ik vind hem geweldig !



de eerste helft van de binnenkant, ik heb met een tussenschotje gewerkt, zodat ik meer foto's kan gebruiken hé :-)



de tweede helft vanbinnen,

29 opmerkingen:

Linda zei

Wat lief dat je dat voor hem gemaakt hebt, daar zal ie blij mee zijn
gr linda

Marianne zei

een leuke kaart Jaimie, mooie buit had je gisteren mee van de handwerkwinkel.

Kaatje zei

prachtig gemaakt!

groetjes,
Annika

Hetty zei

Wauuuw wat een prachtig
kaartje

gr hetty

Christa's blog zei

Jaimie, daar gaat je man echt blij mee zijn.
Die worden immers ook graag in de watten gelegd.
En het is nog een mooie herinnering ook.
grtjes
Christa

Wendy Kamp zei

Wat een mooie kaart is het geworden! En wat lief dat je dat speciaal voor hem hebt gemaakt...

Groetjes,
Wendy

cheneson zei

mooie kaart en een hele mooie kat

Anneke zei

Hoi Jaimie, daar zal die wel heel blij mee zijn!!! En je hebt er een leuke kaartje mee gemaakt :)
Groetjes Anneke

Aleida zei

Leuk voor je man, mooi gemaakt.
groetjes

Pauline zei

Wat een mooi fotomapje, een mooie herinnering.

M@rjan zei

Ohh, dit is toch een soort miniboekje in een kaart! Wat zal hij dit mooi vinden!!

Groetjes, Marjan

Liesbeth zei

Wat een leuk kaartje is het geworden!
groetjes Liesbeth

Cards by Jol zei

wat lief dat je dat voor je ventje hebt gemaakt, ziet er heel mooi uit, leuke herinnering.

groetjes jolande

Tessa Tegendraads zei

oooh dat heb je mooi gemaakt!

xx Tessa

creanja zei

Wat leuk!!!!!! wow mooi papier!

susie zei

O DAS KNAP !
Heb ik gezegd toen je me dit liet zien.
Je hebt er je werk van gemaakt meiske !
Héél mooi met al de details en goed gevonden zo met het kleinere tussenschot. Lief van je dat je dit voor je ventje gemaakt hebt.

Een dikke knuf en x

yvon zei

Ooh, wat gaaf, wat zal hij daar blij mee zijn. Het was een scheet van een kat zo te zien en wat een leuk papier heb je gebruik.
Groetjes, Yvon

regina zei

hoi

wow dat ziet er super uit!!

erg mooi gemaakt en leuke foto's!!

gr regina

Annemarie en Merit zei

Wat heb je dat mooi gedaan wel een werk zeker?

marika zei

kij,kijk,mevrouw gaat aan de scrap,haha!Da's al geen gewone kaart meer he juffertje.Maar wel heel erg mooi hoor,tmanneke zal content zijn

groetjes,marika

tiny zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor je mannetje!Daar was hij vast heel blij mee!

groetjes tiny

Nicole zei

Dank je wel:D

Jij ook een compliment voor je mooie kaart!!

Liefs Nicole

Marijke zei

Wat een mooi mapje is het geworden.Heb je gelijk je foto's bij de hand. Leuk hoor.
Marijke.

Kristel zei

Dat ziet er schitterend uit Jaimie!
Groeten Kristel

Thea zei

Heel mooi Jaimie, en wat was Knudde een mooie kat!

Groetjes Thea

scraplouise zei

Prachtig Jaimie, Wat lief dat je dat voor je mannentje gemaakt hebt. Ziet er prachtig uit!.

gr.Louise

Gerda Hartman zei

Oh, super leuk. Wat een mooie herinnering zo.

Karin zei

Hey Jaimie,
Wat een leuk en lief idee om zo'n kaart voor je mannetje te maken.
Hij zal er zeker door geemotioneerd zijn. (Zou ik in ieder geval).
Groetjes,
Karin

Patricia Garcia zei

This is really nice, love all the pictures of your cats!!

Hugs,
Patricia