dinsdag 25 januari 2011

En de winnaar is .....

Hallo allemaal,

Ik had al de namen uitgeprint en dan in propjes in een zakje gestoken



niet mijn man, maar onze zoon heeft de namen getokken,



hihi, jullie willen het nu wel graag weten zekers :-)

Voor het papier, lint en bloemen is het geworden ........ Jolanda Cuper!!!



voor de borduurstof en boekje is het geworden........ Elisa !!!



Dames, proficiat , jullie kunnen je adres naar HIER mailen .

voor de overige volgers, sorry, sorry !! Wie weet volgende keer wel hé!

ik wil jullie allemaal bedanken voor het trouw volgen van mijn blogje, mercikes.

groetjes,

10 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een leuk idee, winnaars gefeliciteerd!

Groetjes Tinie

Linda zei

Meiden gefeliciteerd met jullie prijsje
gr linda

Pierelantijntjes zei

Hartelijk gefeliciteerd meiden.
Liefs ester

Jolanda Cuper zei

Jeetje ik zit met verbazing te kijken! Wat ontzettend leuk dat ik gewonnen heb! Ga je mijn adres mailen! Jippie jippie wat een feestje!
Groetjes Jolanda.

Thea zei

Gefeliciteerd dames! Heel erg leuk voor jullie en veel plezier met de prijsjes.

Groetjes
Thea

marika zei

gefeliciteerd met jullie prijsje dames!!!

groetjes,marika

Marianne zei

gefeliciteerd meiden, veel plezier ermee.

Elisa zei

Op mijn site vroeg je of ik kwam kijken, super leuk :)

Al wou ik naar je mailen maar dat lukte niet via de link. Hij zij dat het niet bestond.

gr Elisa

Kaatje zei

gefeliciteerd dames!

groetjes,
Annika

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd voor de gelukkigen.